Gå til innhold

Promping i søvne er veldig flaut

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Guro_*
Skrevet

Mange kvinner (ja, jeg også) har luft i magen døgnet rundt. Ofte skjer det at denne luften vil ut. Ufrivillig skjer dette ofte i søvne, når man selv ikke er klar over hva som skjer! Det kan skje i forbindelse med en ONS, fest og drikking og i hverdagen med elsker/partner.

Dette er fryktelig flaut i forhold til samboer/partner som sier at han hørte lyder osv., og spesielt når han sier det etter lang tid - og sier først da at jo da..."du pleier å....i søvne".

Selv synes jeg dette er skikkelig uattraktivt, og forferdelig! Kvinner skal ikke gjøre slikt!

Men hva kan man gjøre da?? :forvirret: Man styrer jo ikke hva som skjer når man skal sovne inn/sover? Frykten for dette kan faktisk føre til søvnmangel... :tristbla:

Noen synspunkter fra menn (og kvinner) på dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest Fjellsippa
Skrevet

Det er da ikke bare kvinner som har luft i magen. Menn har også luft i magen. Har aldri kjæresten din prumpet som du har hørt? Da må han i så fall være et unntak.

Alle de mennene jeg har vært sammen med har prumpet som jeg har hørt. Da må vel jeg også kunne gjøre det.

Det er umulig å leve sammen, hvis man skal gå rundt å tenke på om man kan gjøre det ene eller det andre for at det er flaut. Så slapp av og vær deg selv.

Hvis ikke kjæresten din tåler å høre på lydene dine, får han flytte. Så enkelt er vel det.

Skrevet
Selv synes jeg dette er skikkelig uattraktivt, og forferdelig! Kvinner skal ikke gjøre slikt!

Nehei? Hva er vi, mennesker eller gudommelige vesner? (ja, ok da, vi er det siste :sjarmor: ) Men vi fiser og raper og det som verre er. Men det går ann å være diskret. Og å slippe en fjert i søvne, ja det kan skje.

Uatraktivt? Ja, om personen promper i vei uten sjenanse. Et uhell kan skje den beste.

Forferdelig? Hehe, det var da litt av en overdrivelse.

Skrevet

Jo, men tenk om enkelte kvinner faktisk gjør det i søvne hver eneste natt, og mannen hører det. Da har man jo et problem... :tristbla:

Gjest Bellatrix
Skrevet
Jo, men tenk om enkelte kvinner faktisk gjør det i søvne hver eneste natt, og mannen hører det. Da har man jo et problem... :tristbla:

Ja, man har et problem hvis man tror det er uvanlig og blir flau av det.

Skrevet

Ja. Men fisingen er ikke problemet.

Skrevet

Vel, min ex-samboer påpekte nokså tydelig at han syntes det var et stort problem...han mistet fullstendig tenningen.

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Må han være tent og ha sex hele dagen da? :klø:

Eventuelt kan du bare løpe på toilettet og ta en stille en! PFFFFFFFFFFFT også ferdig med det og sov godt videre :ler:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Skaff dere to soverom, så kan dere ligger på hver sitt rom og fise for dere selv. Om det er et så stort problem, så mener jeg det helt seriøst.

Trodde faktisk ikke voksne damer/menn ble flau over hva de gjør i søvne, for de fleste vet jo at en ikke kan gjøre noe med det.

Og hadde ikek min mann tålt såpass av meg, lurer jeg fælt på om han ahdde vært den rette for meg. For det får da være grenser, for hva en skal henge seg opp i.

En annen ting, du kan jo si til din mann at du gjerne ser at han ikke snakker for mye om, det, for selv om du ikke kan noe for det blir du flau av å høre om det. Det man ikke vet man gjør i søvne, har man heller ikke vondt av ;)

Gjest Kråkebolle
Skrevet

Vet du Guro?

Du har et atskillig større problem enn luft i magen. Det sitter mellom ørene dine og heter feil perspektiv på livet.

Skrevet
Vel, min ex-samboer påpekte nokså tydelig at han syntes det var et stort problem...han mistet fullstendig tenningen.

Ja, jeg mister og tenningen hvis en fyr fjerter rett forran meg. Men man kan ikke kontrollere hva som skjer i søvne. Man slapper av i musklene, og plutselig... Hvis man har grunnleggende kunskaper om menneskelig fysikk, forstår vel de fleste at damer også promper. Hva skal vi gjøre da? Holde den inne til vi sprekker? Det må være lov å fjerte på do, og i søvne kan det være vanskelig å kontrollere. Exen din sov enten veldig lett, eller så må du ha sluppet noen skikkelige brakere.

Nei, nå må jeg le litt for meg selv, mens jeg sitter her. :ler:

Skrevet

Jeg foreslår at du slapper mer av, TS, og heller ser på det som en kilde til humor i hverdagen. Hver gang dette har skjedd (riktignok ikke så ofte) har sambo og jeg fått oss en god latter :ler:

Skrevet

Det man gjør i søvne kan man ikke kontrollere, så enkelt er det. Hvis mannen din syns det er turn off, vel, skaff deg en annen mann! Ærlig talt... Eller separate soverom som noen her foreslo :)

Alle fiser! Alle raper! Ikke alle like åpenlyst, men shit happends!

Skrevet

:ler: Herlig! Dette var dagens. :klappe:

Putt en kork i rumpa før du legger deg.

Godt forslag.

Evt, trådstarter, så kan du jo slutte å spise, slik at du verken er plaget med avføring eller gasser. :ler:

Skrevet

Absolutt alle mennesker promper mens de sover.

live with it.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...