Gå til innhold

Musikk på bryllupsfesten, pris.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg driver og sjekker litt rundt på musikk til festen. Lurer på om dere skal ha dj eller live musikk, og eventuell pris på dette.. :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal ha storband, Christiania 12, koster skjorta, 20.000, men er noe min samboer brenner veldig for, så da ble det det... Får heller kutte på noe annet. Jeg foreslå å kutte ut fri bar, men det ville han ikke, men siste ord er ikke sagt i den saken da...

Har også fått pris fra ett annet storband, Promenaden, de tar 15.000

Skrevet

Fått tilbud på DJ til kr 4000,- tror vi tar det.....

Skrevet

Vi hadde live musikk. 3 personer. Betalte 6000 kr og vi angrer ikke, det ga mye stemning.

Skrevet

Vi skal ha DJ, fra DJ booking Norge. 5500 for fem timer.

www.djb.no.

Skrevet

Vi skal ha DJ - da vet vi at vi kan få alle mulige typer musikk.

Betaler 3200kr og har DJ fra vi er ferdige med middagen og frem til kl 01-02.

Gjest Revenka
Skrevet

Vi skal ha promenaden www.promenaden.no og som nevnt over så tar de 15.000,- Min søster hadde dem og var superfornøyd!

Skrevet
Vi skal ha storband, Christiania 12, koster skjorta, 20.000, men er noe min samboer brenner veldig for, så da ble det det... Får heller kutte på noe annet. Jeg foreslå å kutte ut fri bar, men det ville han ikke, men siste ord er ikke sagt i den saken da...

Har også fått pris fra ett annet storband, Promenaden, de tar 15.000

Bruker man 20 000 på storband, da kutter man ikke ned på drikke til gjestene.

Skrevet
Bruker man 20 000 på storband, da kutter man ikke ned på drikke til gjestene.

Glemte å si at vi brukte 3500 på en som spilte og sang, og stemningen var i taket hele kvelden.

Skrevet

Vi betaler 6000,- til 2 stykker som skal spille. Har hørt de før, og gleder meg skikkelig! Eller, rett skal være rett, det er min tante som betaler musikken... -Majabeth-

Skrevet

Vi skal ha DJ fra 21-02 og det koster oss 2000,- :)

Gjest Cosmic Girl
Skrevet

Vi hadde band, 5 personer fra Oslo, og betalte 15.000. De var fantastiske. Vi droppet mye annet (av de personlige tingene som bryllupsreise, morgengave, etc, ikke selve bryllupstingene), men ville absolutt gjort det igjen uten å blunke.

Live-musikk ga en helt unik stemning på festen, og gjorde at ting tok helt av. Dette bandet spilte alt fra jazz, bozzanova til swing og gamle slagere. Pop-musikk spilte de ikke, men det ønsket vi heller ikke.

Hvis noen er interessert i navnet på bandet, send meg PM

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...