Gå til innhold

Juleboka

silvius

Anbefalte innlegg

I dag har eg kost meg litt med julebrus og julekortlaging!

Det er søren ikkje lenge igjen til jul altså!! Eg kjenner det begynner å haste litt med julegaver og julekort ja. Men føler eg har sånn tålelig kontroll enda.

Og så har eg glømt Skomakergata-boka heime....  :tristbla:  Eg som hadde gleda meg til å lese den i desember! No får eg ikkje lest den før i midten av desember jo!!

Kan du ikkje få dei heime til å sende boka til deg då? Det går jo litt fortare enn å vente til midten av desember.... :sjenert:

Eg har også vært og kjøpt meg "Skomakergate-boka", og gler meg til å lese den :) Eg har også kjøpt "julemysteriet" av Jostein Gaarder, og så har eg funnet meg en julekalender som innehelder 24 små bøker som lager en historie til sammen... Vet ikke hvordan den er, men gleder meg til å finne ut om den er søt og morsom :)

1. desember på fredag! Bare 2 dager til!! :hoppe: :hoppe: :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du ikkje få dei heime til å sende boka til deg då? Det går jo litt fortare enn å vente til midten av desember....  :sjenert:

Eg har også vært og kjøpt meg "Skomakergate-boka", og gler meg til å lese den :) Eg har også kjøpt "julemysteriet" av Jostein Gaarder, og så har eg funnet meg en julekalender som innehelder 24 små bøker som lager en historie til sammen... Vet ikke hvordan den er, men gleder meg til å finne ut om den er søt og morsom :)

1. desember på fredag! Bare 2 dager til!! :hoppe: :hoppe:  :nisse:

Jo, eg kan jo få dei til å sende den. Men problemet er at eg ikkje er heilt sikker på kor boka er... Alle tingene som eg har ståande heime er pakka i diverse kasser siden eg egentlig ikkje bur der... :ler:

Høres ut som du vil få ei flott adventstid Loevinna, hvis du skal lese alle dei bøkene!

For første gang på mange år gleder eg meg faktisk til jul! :nisse:

Og så har eg fått laga to nye kort i dag. Måtte jo "feire" at første eksamen er unnagjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, eg kan jo få dei til å sende den. Men problemet er at eg ikkje er heilt sikker på kor boka er... Alle tingene som eg har ståande heime er pakka i diverse kasser siden eg egentlig ikkje bur der...  :ler:

Høres ut som du vil få ei flott adventstid Loevinna, hvis du skal lese alle dei bøkene!

For første gang på mange år gleder eg meg faktisk til jul! :nisse:

Og så har eg fått laga to nye kort i dag. Måtte jo "feire" at første eksamen er unnagjort!

Eg er litt glad for at eg har fått mitt eiget sted, så eg kan samle alt rotet mitt på eit sted... :ler: men eg har no endå masse ståande heime hos mine foreldre.... :sjenert: men den tid den sorg :)

Eg har planer om ei flott adventstid ja,og håper eg får samboeren min litt med på planene mine... det hadde vore koselig.. :)

Kva er det du studera om eg får spørre? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg går siste (3.) året på bachelor i spesialpedagogikk. Kjempeinteressant studie!! :Nikke:

Så første halvdel av advent går med til eksamensforberedelser. Men 14. desember kl 14:00 er det offisielt jul hos meg!! Då kan eg for alvor sette i gang med juleforberedelser.

Har avtalt med noken i klassen som og skal ha muntlig den dagen at vi tar julemiddag i kantina for å feire at vi er ferdig! :sikle:

Dagen etter reiser eg heim til mine foreldre. Og der reknar eg med at det blir baking og vasking og pynting til eg spyr ;) Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. desember!! :hoppe:

No er det for alvor lov å tenke jul! Kan snart begynne på julesnopet og kakemenn/pepperkaker!!

Og 1. desember må jo feires med ein jule-avatar!! :ler:

Koselig med julekalender på tv og, men det var ingen av dei som utmerka seg så veldig syns eg. Ja, eg måtte jo sjå alle tre, på NRK1, Tv2 og TvNorge. Trudde Tv3 skulle ha og, men eg fant ingen i programmet...

Ingen premie på juleflaxen i dag.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjekt at du stakk innom Capri! :klem:

2. desember.. Fortsatt ingen premie.. Glømte julekaledarane på tv og! :overrasket: Jaja, to av dei kjem vel i reprise så det er vel ikkje så farlig.

Søs ringte i formiddag. Ho var ute på handling, så ho kjøpte liksågodt et par presanger til tantebarna våre ho :ler:

Eg skjønner ho godt som vil bli ferdig med dei. Men eg kjem ikkje til å kjøpe noke før eg reiser heim. Gidder ikkje dra med meg presangane herfra og kjøpe presangane her når det er større utvalg i Bergen.

Og så vil eg gjerne ha unna eksamen før eg for alvor går inn for jula. Sjøl om eg dei siste dagane har tenkt meir på jul enn på eksamen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No trur eg studentkoret har julekonsert i hallen! :hjerter_rundt:

Hører ikkje så godt, men fekk litt julestemning no ja!

Nei, ikkje drømme seg vekk. Må skrive videre på heimeeksamen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:nissevink:

Julestemningen er ikkje heilt på plass enda.. På ein måte er det greit, for det er tross alt 13 dager igjen til julaften! Men eg har ikkje følelsen av at det går mot vinter ein gang.. :sjenert:

Men eg har komt meg til pepperkakene da. Den lukta gir jo litt julestemning iallfall! Og no er det berre 3 dager igjen til eg er ferdig med eksamen! Då skal det bli andre boller! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp! :hoppe:

Her har det vært skikkelig kaldt idag! så kaldt at det har vært rim på bakken i hele dag! :hoppe: Jeg måtte til og med skrape is på bilen før jeg reiste hjem fra jobb idag :-D Det var nesten så jeg fikk julestemning av det hele! *vil ha skikkelig vinter nå*.... :sjenert:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå.. Du har jo vinter du Loevinna!!

Her er det faktisk 9,1 grader ute akkurat no :overrasket:

Eg og vil ha skikkelig vinter! :sur:

Det er liksom ikkje skikkelig jul før det iallfall er kaldt ute! Snøen har eg vendt meg til at vi ikkje får, men rim på bakken er bedre enn ingenting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. det var her inne eg skreiv på nynorsk ja... Jaja.. eg blir litt forvirra over meg sjølv her når eg aldri klare å bestemme meg for om eg vil skrive nynorsk her eller bokmål :tunge1:

Vinter og vinter fru blom.. eg vil no ikkje kalle dette for vintervær.. men det er som du seier, rim er bedre enn ingenting :)

Og eg også vil ha skikkelig vinter!!! :sur::sur::overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

No har eg juleferie!!! :hoppe:

Det er så herlig! Eg er ferdig med eksamen for i år! No skal eg berre kosa meg sammen med familie og venner dei neste 3-4 vekene!! Og jobba litt...

Og på tirsdag har eg forhåpentligvis kjøpt ferdig dei siste julegavene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. så du skriver og skriver da... titta innom og ser det står at du skriver enda et innlegg... og venter spent på neste innlegg.. og nå har jeg venta i snart 10 min.... :sjenert:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. det var her inne eg skreiv på nynorsk ja... Jaja.. eg blir litt forvirra over meg sjølv her når eg aldri klare å bestemme meg for om eg vil skrive nynorsk her eller bokmål :tunge1:

Vinter og vinter fru blom.. eg vil no ikkje kalle dette for vintervær.. men det er som du seier, rim er bedre enn ingenting :)

Og eg også vil ha skikkelig vinter!!!  :sur:  :sur:  :overrasket:

:ler: Har blitt lettare språkforvirra på KG eg og. I mine egne, og et par andre, dagbøker skriv eg nynorsk eller egentlig meir dialekt, men ellers på KG føler eg at eg må skriva bokmål..

Eg skulle liksom feire siste eksamensdag med juletallerken i kantina i dag. Men dei har ikkje juletallerken lenger!!!! :overrasket: Og når eg tenker meg om så har eg faktisk ikkje kjent lukta i det siste heller...

Vart skikkelig skuffa :tristbla: Det vart pizza istedenfor. Får ikkje akkurat julestemning av det nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hmm.. så du skriver og skriver da...  titta innom og ser det står at du skriver enda et innlegg... og venter spent på neste innlegg.. og nå har jeg venta i snart 10 min....  :sjenert:

:ler:

Hehe :ler:

Ting tar tid av og til!

Særlig i dag, for no eg er tappa for energi føles det som :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tenke meg det er deilig å endelig ha juleferie. eg har ei veke igjen då. Men regna med eg trenger den vekafor å få gjort alt eg har tenkt å gjere. :overrasket:

Juletalerken ja.. Vi hadde julebord islutten av november, med pinnekjøtt og heile pakka. Men skal bli godt å komme heim til gryta til mamma og julemiddagen der :)

Kanskje min og din energi har tatt skikkelig juleferie sammen og reist vekk?!? :sjenert::overrasket::ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, er du sliten du og Loevinna? Det er ikkje bra. Godt at det ikkje er lenge igjen til ferien din da!

Eg og gleder meg til å komme heim til grytene til mamma. Pinnekjøttet hennes smaker best ;)

Det dei har her på sørlandet er ikkje så værst det heller. Men det dei hadde på Lillehammer var heilt smakløst...

Ikkje lenge igjen til julaften no! :hoppe:

Nei, no må eg begynne å pakke hvis eg skal bli ferdig til i kveld, i allfall i denne farten :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No har eg juleferie!!! :hoppe:

Ikke misunnerlig,nei... :sjenert:

Det dei har her på sørlandet er ikkje så værst det heller. Men det dei hadde på Lillehammer var heilt smakløst...

Ikkje lenge igjen til julaften no! :hoppe:

Litt nysgjerrig på hvor ca. på sørlandet du bor?! ;)

:hoppe: for julaften!

Koselig at du tittet innom juledagboken min...så fant jo jeg ut at du også hadde det! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...