Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #1 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg har en deltidsjobb hvor jeg jobber fra 12-17 hver dag, men kunne egentlig tenkt meg å jobbe fra rundt 07.00 til 13.00 ca i steden, siden det passer bedre med et kurs jeg skal ta framover. Noen som har noen tips til hva jeg kan jobbe med fra den tida? Har ingen spesiell utdannelse enda utenom vgs allmennfag. Har erfaring fra SFO, men alle SFO'ene i området her søker kun fra 11-12 siden det er da barna er ferdig på skolen.
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #2 Skrevet 21. oktober 2006 Vaskehjelp på eldrehjem eller sykehus eller annen type bedrift.
Frøken Freken Skrevet 22. oktober 2006 #3 Skrevet 22. oktober 2006 Der jeg kommer fra er det en del store bedrifter med kantine hvor de ansatte i kantina begynner 6 eller 7. Vet ikke hvor du bor, men det kunne gått an å sjekke i store bedrifter som har kantinedrift. Hva med kiosker, kafeèr o.l på f.eks jernbanestasjoner, de åpner jo ofte tidlig. Eller billettluker. Enkelte barnehager har vel også åpningstider fra kl 7. Det finnes jo mange jobber hvor man begynner tidlig, men det er vel mange steder man også er ute etter en som kan jobbe 100%, men det går jo an å forhøre seg litt rundt i området der du bor.
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #5 Skrevet 22. oktober 2006 I posten er de ikke ferdig kl 13 nei....det var før i tiden det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå