Gå til innhold

Msn games


Gjest Hufsa

Anbefalte innlegg

Noen som har lastet ned dette spillet eller andre typer spill via MSN games, å betalt ca $ 20?

Er bare litt skeptisk til å laste ned spill, eller andre ting...men kanskje ikke noe å være redd for.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, har ikke det. Men har akkurat oppdaget spillet "Duellen" på MSN, og fått fullstending dilla! Det likner på Trivial Pursut og er kjempegøy og gratis. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kjøpt en del slike småspill, og aldri hatt problemer med det, når jeg har kjøpt direkte fra de som har laget dem. Andre ganger har jeg prøvd å være smart og få dem gratis, ved å laste ned cracka versjoner, og alltid fått masse virus og spyware på maskina mi, så jeg anbefaler å kjøpe dem. Zuma er ett tøft spill, var hekta på det nokså lenge, og synes det var verdt pengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp duellen er super.. jeg og min bror satt å spilte det i helga.....

knallgøy....

Ja, bortsett fra nå begynner spørsmålene å komme igjen, for meg. Også fikk jeg samme spørsmål etter hverandre :overrasket:

Men det er et kult spill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt en del slike småspill, og aldri hatt problemer med det, når jeg har kjøpt direkte fra de som har laget dem. Andre ganger har jeg prøvd å være smart og få dem gratis, ved å laste ned cracka versjoner, og alltid fått masse virus og spyware på maskina mi, så jeg anbefaler å kjøpe dem. Zuma er ett tøft spill, var hekta på det nokså lenge, og synes det var verdt pengene.

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...