Søtpotita Skrevet 21. oktober 2006 #1 Skrevet 21. oktober 2006 Kjøpte meg eit svart skjørt på HM idag, som eg tenkte eg kunne bruke på til dømes eventuelle jobbintervju. Men det visar seg at skjørtet er litt kortare enn eg hadde trudd, det rekk til litt oppom knærene. Og så er det tre folder på framsida, og rett bak. Blir dette eit for "tøsete" skjørt? Burde kanskje ha eitt lengre og rettare skjørt til sånne greier? Tenkte å eventuelt ha ei mørk strømpebukse under, men er redd det kan bli litt kort... Eventuelle jobbar er jobbar innan økonomi/finans...
Gjest LilSweetie Skrevet 21. oktober 2006 #2 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg synes ikke det hørtes for kort ut. Det er greit å ikke bli for kjedelig heller.
Søtpotita Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg synes ikke det hørtes for kort ut. Det er greit å ikke bli for kjedelig heller. ← Nei, kjedeleg vil eg heller ikkje vera Men er redd dei ikkje vil ta meg seriøst dersom dei er vant med dress og liknande Det kjem vel også an på korleis klede ein kombinerar det med. Er litt usikker på sko...støvlettar? Er ikkje heilt "støvlett-jenta" heller... Ikkje lett dette
Chic Skrevet 21. oktober 2006 #4 Skrevet 21. oktober 2006 tja, er det ikke en regel med å ikke kle seg for "utfordrende", ikke sminke seg for mye osv? F.eks en uskreven regel er å ikke vise bare skuldre på et intervju. Skjørt over knærne vil jeg si ikke er det beste man kan ha på seg i et intervju.
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #5 Skrevet 22. oktober 2006 Gå for en fin dressbokse og skjorte. Da ser du ryddig og voksen ut.
Søtpotita Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 22. oktober 2006 Gå for en fin dressbokse og skjorte. Da ser du ryddig og voksen ut. ← Ja, det er det eg har gjort til no Så eg fortset heller med det Takk for innspel!
Chic Skrevet 22. oktober 2006 #7 Skrevet 22. oktober 2006 det tror jeg vil bli bra også Lykke til da! :-D
Søtpotita Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 22. oktober 2006 det tror jeg vil bli bra også Lykke til da! :-D ← Tusen takk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå