Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #1 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg er for tiden hjemmeværende og vurderer å ta noe utdannelse via fjernundervisning. Er utdannet vernepleier og har jobb innen faget, men ønsker noe mer utdannelse innen økonomi/personal evt. regnskap slik at jeg kan søke andre typer jobber innen annen type virksomhet. Vurderer derfor fjernundervisning slik at jeg slipper barnepass osv. Er det noen her som har tatt utdannelse på denne måten her? Hva er i tilfelle deres erfaringer på godt og vondt? Og er dette en fullgod utdannelse som blir likestillt når man i etterkant skal søke jobb? På forhånd takke for svar
Gjest allium Skrevet 21. oktober 2006 #2 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg går på BI nettstudier. Da er det ihvertfall ikke noe problem med jobbsøkingen senere - det står ikke på vitnemålet mitt hvordan jeg har studert, bare hvilke eksamener jeg har tatt. Jeg tror faktisk det er billigere enn NKI også.
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #3 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg anbefaler ikke NKI, har selv tatt det og det virker som om det overhodet kke har noen status blandt arbeidsgivere.
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #4 Skrevet 22. oktober 2006 Uffda...flere som har lignende erfaringer? Står det på vitnemålet at utdannelsen er tatt gjennom nki? Jeg har for eksempel tatt 30 studiepoeng gjennom arbeidskontoret (amo-kurs) og har vitnemål fra lærerhøgskole.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå