Gjest Gjest_reiselysten_* Skrevet 21. oktober 2006 #1 Skrevet 21. oktober 2006 Har noen reisemål å anbefale? Vi skal reise med tre barn på 6, 3 og 1 år på sydenferie i mai, men har fortsatt ikke bestemt for hvor vi skal reise. Tar i mot tips med stor takk hilsen reiselysten småbarnsmor
Gjest Pet Skrevet 21. oktober 2006 #2 Skrevet 21. oktober 2006 Alcudia, Mallorca. Har vært der selv med små barn og det var helt perfekt. Flott, barnevennlig strand og det kryr av unger over alt. Overkommelig lengde på flyturen også.
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #3 Skrevet 22. oktober 2006 Alcudia, Mallorca. Har vært der selv med små barn og det var helt perfekt. Flott, barnevennlig strand og det kryr av unger over alt. Overkommelig lengde på flyturen også. ← Støtter dette forslaget. Alcudia er en perle for småtasser. Stranda er bred, det er veldig langgrunt og sanda er perfekt for sandslott. Tipper det kan være overfylt og slitsomt midt på sommeren, men off-season, som dere har tenkt, er det perfekt!
hjertesukka Skrevet 22. oktober 2006 #4 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg vil også foreslå Alcudia, Mallorca. Var der med mine barn og det var helt toppers.
Gjest gjesta Skrevet 22. oktober 2006 #5 Skrevet 22. oktober 2006 Nå har ikke jeg barn, men det første jeg tenkte på da jeg leste innlegget var Mallorca. Og da spesielt Alcudia. Dette fordi det ikke er så lang flyreise, mange "mindre" flyplasser har også reiser dit sommerhalvåret, og hvis du ikke bor i de større byene, har du mulighet til å ta direktefly uansett Dessuten er det ganske bra temperatur i mai og
Gjest Gjest_reiselysten_* Skrevet 23. oktober 2006 #6 Skrevet 23. oktober 2006 Tusen takk for tips, skal sjekke ut Mallorca. Vi har snakka litt om Kreta. Er det noen som har erfaringer med Kreta og småbarn? Hilsen trådstarter
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #7 Skrevet 24. oktober 2006 vi dro til karibia vi, når vi trengte sol og varme i fjor! men deilig å bare komme seg på tur uasett mål.vi reiste også med tre små; 2,4,6. det gikk så fint så!
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #8 Skrevet 25. oktober 2006 Vi var på Kreta, eller nærmere bestemt Rethymnon i slutten av august med en 2 åring. Det som var dumt da vi var der , var at der var så store bølger at det var umulig for unger å bade i havet.Halve uka vi var der, var det faktisk badeforbud for alle (rødt flagg) på stranda. Men vi hadde flott badebasseng på hotellet, så det ødela igrunnen ikke ferien for oss. Kan hende andre steder på Kreta har midre vind ? Vi har også hatt det kjempefint på Kypros med små barn.Kypros har jo fått litt fest stempel,men familieanleggene ligger ikke midt i festløypa, men litt utenfor byen. Vi koste oss i allefall der, og opplevde ikke noe bråk.(Men det kan kanskje være lurt å droppe Kypros i skoleferien...)Kypros har veldig gode temperaturer vår og høst.På Mallorca har jeg også vært, men da uten barn.Dit kunne jeg absolutt tenke meg å ta med ungene en gang, fantastiske og barnevenlige strender.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå