Gjest Gjest_Reiselysten_* Skrevet 20. oktober 2006 #1 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg skal reise to uker buenos aires til våren, men må begynne å spare allerede nå. Noen som har vært der og kan anslå omtrent hvor mye penger jeg må beregne pr dag? Noen som har ideer til ting vi må se/få med oss?
TheHairyToothfairy Skrevet 25. oktober 2006 #3 Skrevet 25. oktober 2006 Har en veninne der, og tur retur for å besøke henne koster meg ca. 9000. Det er ikke akkurat dyrt å være der nede, det meste koster usedvanlig lite. Husk alikevel at det kan lønne seg stort å velge et litt ok hotell, kriminaliteten er SKYHØY i Buenos Aires. Det er ikke lenge siden veninnen min og foreldrene hennes ble ranet i deres eget hjem, ved at tre bevæpnede løker brøt seg inn, bakbandt dem og robbet huset for verdisaker. Velg derfor et anerkjent hotell med god sikkerhet. Få ALLTID hotellet til å bestille drosje til deg, ikke prai vilkårlig på gaten. Det er for øvrig utrolig mye å se, jeg vet knapt hvor jeg ville begynr henne. Spørs hva du er interessert i.
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #4 Skrevet 25. oktober 2006 Da blir det difinitivt brukt litt penger på hotell! Er interessert i det meste egentlig, historie, natur og kultur. Lyst å se historiske steder, argentinsk kultur, parker/hager, dans, kanskje en konsert, og spise god mat med god vin til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå