Gå til innhold

Afternoon tea i London

Fremhevede innlegg

Skrevet

Okay, langt fram i tid, men planlegge kan man jo... :ler:

Jeg skal til London i desember, og har lyst til å innta ordentlig engelsk afternoon tea på et av de bedre hotellene. Men hvilket? Hva koster det? Og må man bestille bord el.l.?

Videoannonse
Annonse
Gjest -eline-
Skrevet

The Ritz er vel verdenskjent, koster litt og krever absolutt booking i forveien (står visst 6 uker på siden deres) dersom du ikke er en skikkelig kjendis og slikt ;) Har ikke vært der selv, men har vurdert det.

Andre steder som tilbyr Afternoon Tea :)

Skrevet (endret)

Jeg har vært på Ritz flere ganger og det er absolutt en opplevelse! Først får en sandwicher med diverse pålegg, deretter scones og nyyyyyydelige kaker. Eller, rettere sagt, alt blir servert samtidig på et etasjefat, men spises i denne rekkefølgen. Og så kan en velge mellom mange sorter te, servert i sølvkanner.

Endret av Rosenrød
Skrevet

Hm, lurer på om jeg kombinerer det med et besøk i Kensington Palace, jeg - menyen i Orangeriet så ikke uoverkommelig ut, og alle reviews jeg har sett er positive... Takk for hjelpen, jenter!

Skrevet
Hm, lurer på om jeg kombinerer det med et besøk i Kensington Palace, jeg - menyen i Orangeriet så ikke uoverkommelig ut, og alle reviews jeg har sett er positive... Takk for hjelpen, jenter!

Jeg har hatt afternoon tea både på Ritz, Claridge's og the Orangery ved Kensington Palace, men vil understreke at opplevelsen på the Orangery ikke kan sammenliknes med de to andre.

Selv vil jeg anbefale afternoon tea på Claridge's. De vant også prisen for "Best Afternoon Tea" for 2006.

Skrevet

Mamma og jeg var på The Ritz og drakk te for noen år siden, tror vi booket bord, men ikke særlig mer enn dagen i forveien.

• 7 år senere...
Skrevet

Drar opp denne tråden jeg, selv om den er gammel, fordi jeg lurer på omtrent det samme. Hva anbefaler dere? Finnes det brukbare alternativer til mer studentvennlige priser? Har noen vært på Sketch?

Skrevet (endret)

Vi var på The Rembrandt i Kensington :) Anbefales!

:leif

Endret av missdior
Skrevet

Vi var på The Rembrandt i Kensington :) Anbefales!

:leif

Tusen takk, det er notert :)

Skrevet

Drar opp denne tråden jeg, selv om den er gammel, fordi jeg lurer på omtrent det samme. Hva anbefaler dere? Finnes det brukbare alternativer til mer studentvennlige priser? Har noen vært på Sketch?

Jeg var på Sketch i sommer, absolutt å anbefale. Morsomt lokale (underetasjen er stiligst) og bra severing. Lekent sted, men absolutt classy. Gå ikke glipp av toalettene!

Tror ikke prisene er utpreget studentvennlige, men muligens billigere enn noen av hotellene? Prisene ligger uansett på nett, så du kan sjekke der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...