Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2006 #1 Skrevet 20. oktober 2006 Går dette an? Trodde det dreide seg om helt forskjellige hormoner.
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2006 #2 Skrevet 20. oktober 2006 Går dette an? Trodde det dreide seg om helt forskjellige hormoner. ← Det stemmer at det dreier seg om to helt forskjellige hormoner. Man får ikke positiv graviditetstest av Norlevo.
Malama Skrevet 20. oktober 2006 #3 Skrevet 20. oktober 2006 Så får du positiv test etter å ha tatt dette, så er det ikke preparatet som gir deg det, men da har det ikke fungert. (Men det skal jo tas innen 3 døgn etter du hadde ubeskyttet sex, og en graviditetstest slår ikke ut før en ukes tid etter det igjen, så med mindre du mente at en tablett du tok for ei drøy uke siden skulle kunne gi en positiv test nå, så var du vel allerede gravid da du tok den (det er ikke helt bra...) Uansett: Tror jeg i denne situajsonen anbefaler deg å ringe legen din, mye tyder på at du er uønsket gravid.
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2006 #4 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg er gravid :D Har fått bekreftet det med blodprøe. Hadde samleie for to uker siden og tok angrepille rett etterpå, men den har jo tydeligvis ikke virket. Det var legen min nemlig som mente at det var angrepillen som gjorde at Clearblue var positiv.
Kylling Skrevet 20. oktober 2006 #5 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg er gravid :D Har fått bekreftet det med blodprøe. Hadde samleie for to uker siden og tok angrepille rett etterpå, men den har jo tydeligvis ikke virket. Det var legen min nemlig som mente at det var angrepillen som gjorde at Clearblue var positiv. ← Gratulerer!
Malama Skrevet 21. oktober 2006 #6 Skrevet 21. oktober 2006 Legen din mente at den pillen ga deg en positiv test to uker etter at du tok den? Jeg ville snarest mulig byttet lege. Til en som f.eks kunne tenke seg til at pillen da ikke hadde virket...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå