Gå til innhold

Spisesteder i Oslo

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal på teater med søsteren min i Oslo i morgen, og har nettopp funnet ut at jeg vil ta henne med ut og spise etter forestillingen.

Så nå trenger jeg noen forslag til spisesteder, litt uformelt og ikke for dyrt - tapas, asiatisk, sjømat, vi er åpne for det meste. Men helst i området sentrum/Majorstua, sånn av praktiske hensyn.

Anyone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Xich Lo har kjempegod mat!

Det har de, men der har vi vært før. Likevel, absolutt en mulighet.

Skrevet

Må bare skryte litt av yayas (jeg burde nesten blitt ansatt der, så mye som jeg reklamerer..). Maten er fantastisk, prisene er lave, og stemningen er helt spesiell. På doene er det fuglekvitter, og plutselig skrus alle lys av, og det "lyner og tordner". Mitt absolutte favorittsted!

*massiv reklamering* :)

Gjest Gjest_The Pink_*
Skrevet

Sahara Beduin i Dronningensgate (21 tror jeg..) Var der forrige helg. Fantastisk god mat og greie priser.

Skrevet
Må bare skryte litt av yayas (jeg burde nesten blitt ansatt der, så mye som jeg reklamerer..). Maten er fantastisk, prisene er lave, og stemningen er helt spesiell. På doene er det fuglekvitter, og plutselig skrus alle lys av, og det "lyner og tordner". Mitt absolutte favorittsted!

*massiv reklamering*  :)

:ler: Du har overbevist meg, og søs syntes thai hørtes nydelig ut. Bestiller bord der, jeg - tusen takk! :klem:

Skrevet

Tror jeg må ta meg en tur innom der når jeg skal til Oslo i neste måned...

Elsker thai-mat! :sikle:

Skrevet

Jippiiii! :ler::hoppe:

Og det beste er at jeg kan LOVE at dere ikke blir skuffet! ;)

Skrevet (endret)

:ler: Jeg også har drevet god markedsføring for YaYas. Nydelig mat i fine omgivelser er det.

Ellers er det en kjeeeempegod kinesisk restaurant i Stortingsgaten (ved Klingenberggata). De har mat som likner og smaker som små kunstverk, til overkommelige priser...

Dinner heter stedet - anbefales!

Endret av aimee
Skrevet (endret)

.

Endret av Miros
Skrevet
Jippiiii!  :ler::hoppe:

Og det beste er at jeg kan LOVE at dere ikke blir skuffet!  ;)

Høres fristende ut... :) Noen spesielle retter du vil anbefale?

Skrevet

Vet ikke om de skrus av på doen, formulerte meg nok litt klønete :ler:

Men i resten av restauranten skrus de i alle fall av. :)

Mine favorittretter er:

Forrett: thai salat med papaya (SINNSYKT sterk!!)

Hovedrett: stekt svinefilet med basilikum, grønnsaker og chili (ganske sterk), thai salat med biff, chili, selleri og koriander (ganske sterk) og stekt kylling med paprika, vårløk og cashewnøtter.

Dessert: Dagens, som så lenge jeg har vært der har bestått av frisk frukt, jordbærsorbet og mangosorbet. :ler:

Skrevet
:ler:  Jeg også har drevet god markedsføring for YaYas. Nydelig mat i fine omgivelser er det.

Ellers er det en kjeeeempegod kinesisk restaurant i Stortingsgaten (ved Klingenberggata). De har mat som likner og smaker som små kunstverk, til overkommelige priser...

Dinner heter stedet - anbefales!

Skriver under på den! Dinner har kjempegod mat! :)

Skrevet

arakataka. kjempegod og rimelig mat. Sentrum, rett ved Rockefeller, men det er vel kanskje ikk helt rett geografi :)

Skrevet

Restaurant Eik! Fantastisk mat til forholdsvis overkommelige priser. Riktignok lite utvalg, har bare èn meny hvor du velger tre eller fem retter, og denne skiftes ut hver uke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...