Champagnepiken Skrevet 20. oktober 2006 #1 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg skal på teater med søsteren min i Oslo i morgen, og har nettopp funnet ut at jeg vil ta henne med ut og spise etter forestillingen. Så nå trenger jeg noen forslag til spisesteder, litt uformelt og ikke for dyrt - tapas, asiatisk, sjømat, vi er åpne for det meste. Men helst i området sentrum/Majorstua, sånn av praktiske hensyn. Anyone?
Champagnepiken Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2006 Yayas! http://yayas.no/ ← Ser veldig bra ut! Meget god mulighet. Andre forslag?
Champagnepiken Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 20. oktober 2006 Xich Lo har kjempegod mat! ← Det har de, men der har vi vært før. Likevel, absolutt en mulighet.
Hilde Skrevet 20. oktober 2006 #6 Skrevet 20. oktober 2006 Må bare skryte litt av yayas (jeg burde nesten blitt ansatt der, så mye som jeg reklamerer..). Maten er fantastisk, prisene er lave, og stemningen er helt spesiell. På doene er det fuglekvitter, og plutselig skrus alle lys av, og det "lyner og tordner". Mitt absolutte favorittsted! *massiv reklamering*
Gjest Gjest_The Pink_* Skrevet 20. oktober 2006 #7 Skrevet 20. oktober 2006 Sahara Beduin i Dronningensgate (21 tror jeg..) Var der forrige helg. Fantastisk god mat og greie priser.
Champagnepiken Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 20. oktober 2006 Må bare skryte litt av yayas (jeg burde nesten blitt ansatt der, så mye som jeg reklamerer..). Maten er fantastisk, prisene er lave, og stemningen er helt spesiell. På doene er det fuglekvitter, og plutselig skrus alle lys av, og det "lyner og tordner". Mitt absolutte favorittsted! *massiv reklamering* ← Du har overbevist meg, og søs syntes thai hørtes nydelig ut. Bestiller bord der, jeg - tusen takk!
Karamba Skrevet 20. oktober 2006 #9 Skrevet 20. oktober 2006 Må bare skryte litt av yayas (jeg burde nesten blitt ansatt der, så mye som jeg reklamerer..). Maten er fantastisk, prisene er lave, og stemningen er helt spesiell. På doene er det fuglekvitter, og plutselig skrus alle lys av, og det "lyner og tordner". Mitt absolutte favorittsted! *massiv reklamering* ← Tror jeg må ta meg en tur innom der når jeg skal til Oslo i neste måned... Elsker thai-mat!
Hilde Skrevet 20. oktober 2006 #10 Skrevet 20. oktober 2006 Jippiiii! Og det beste er at jeg kan LOVE at dere ikke blir skuffet!
aimee Skrevet 20. oktober 2006 #11 Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Må bare skryte litt av yayas (jeg burde nesten blitt ansatt der, så mye som jeg reklamerer..). Maten er fantastisk, prisene er lave, og stemningen er helt spesiell. På doene er det fuglekvitter, og plutselig skrus alle lys av, og det "lyner og tordner". Mitt absolutte favorittsted! *massiv reklamering* ← Jeg også har drevet god markedsføring for YaYas. Nydelig mat i fine omgivelser er det. Ellers er det en kjeeeempegod kinesisk restaurant i Stortingsgaten (ved Klingenberggata). De har mat som likner og smaker som små kunstverk, til overkommelige priser... Dinner heter stedet - anbefales! Endret 20. oktober 2006 av aimee
Gjest Choco Skrevet 20. oktober 2006 #13 Skrevet 20. oktober 2006 Jippiiii! Og det beste er at jeg kan LOVE at dere ikke blir skuffet! ← Høres fristende ut... Noen spesielle retter du vil anbefale?
Hilde Skrevet 20. oktober 2006 #14 Skrevet 20. oktober 2006 Vet ikke om de skrus av på doen, formulerte meg nok litt klønete Men i resten av restauranten skrus de i alle fall av. Mine favorittretter er: Forrett: thai salat med papaya (SINNSYKT sterk!!) Hovedrett: stekt svinefilet med basilikum, grønnsaker og chili (ganske sterk), thai salat med biff, chili, selleri og koriander (ganske sterk) og stekt kylling med paprika, vårløk og cashewnøtter. Dessert: Dagens, som så lenge jeg har vært der har bestått av frisk frukt, jordbærsorbet og mangosorbet.
Karamba Skrevet 20. oktober 2006 #15 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg også har drevet god markedsføring for YaYas. Nydelig mat i fine omgivelser er det. Ellers er det en kjeeeempegod kinesisk restaurant i Stortingsgaten (ved Klingenberggata). De har mat som likner og smaker som små kunstverk, til overkommelige priser... Dinner heter stedet - anbefales! ← Skriver under på den! Dinner har kjempegod mat!
LilleLy Skrevet 20. oktober 2006 #16 Skrevet 20. oktober 2006 arakataka. kjempegod og rimelig mat. Sentrum, rett ved Rockefeller, men det er vel kanskje ikk helt rett geografi
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #17 Skrevet 21. oktober 2006 Restaurant Eik! Fantastisk mat til forholdsvis overkommelige priser. Riktignok lite utvalg, har bare èn meny hvor du velger tre eller fem retter, og denne skiftes ut hver uke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå