Snurrepippen Skrevet 20. oktober 2006 #1 Skrevet 20. oktober 2006 Vi gifter oss 4.august, og siden det jo kommer en sommerferie midt i mellom lurer jeg på å ha svardato i midten/slutten av juni.. Vad tycks?
Gjest Neffi Skrevet 20. oktober 2006 #2 Skrevet 20. oktober 2006 Laget invitasjonene allerede?? Ohh, vi har visst dårlig tid! Selv kommer vi til å sende ut 4 mnd för selve dagen, siden det kommer en sommerferie imellom, samt at gjestene må reise laaangt. Det vanlige er ca 3 mnd.
Snurrepippen Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2006 Vi gifter oss også 4 august. Jeg har allerede laget invitasjoner, og satte 1 juni som svarfrist jeg.. Kanskje vel tidlig, men det er greit å ha god tid... Når tenker du å sende ut invitasjonene?? Jeg tenkte kanskje i mars?? ← Driver og fikler litt med invitasjonene mine selv.. Har allerede ombestemt med 2 ganger.. Tenkte å sende dem ut i mars, ja! Vi får et nytt lite tilskudd til familien i slutten av mars, så da er det bare å få unna alt man kan før den tid Tror jeg kommer til å ta en dato i midten av juni. Da kommer jeg unna at det blir for kort svartid OG ferier..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå