Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2006 #1 Del Skrevet 20. oktober 2006 lurer på om det er noen her inne som opplever det å ikke bli gravid?? som har slitt i flere år med å få det til?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorrow Skrevet 20. oktober 2006 #2 Del Skrevet 20. oktober 2006 Jeg er ikke i din situsjon, men føler med deg... Ønsker deg alt godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2006 #3 Del Skrevet 20. oktober 2006 Ikke selv, men jeg kjenner flere.. De har imidlertid endelig lykkes med prøverør. Tror det er uendelig trist.. Ønsker deg lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2006 #4 Del Skrevet 20. oktober 2006 Uendelig trist å ikke lyktes altså... (måtte bare rette på den) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 20. oktober 2006 #5 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Jeg opplever det og selvfølgelig er det trist, men jeg kan ikke si at jeg personlig opplever det så sterkt at jeg vil kalle det sorg. Jeg har imidlertid stor forståelse og respekt for at andre opplever det sterkere! Endret 20. oktober 2006 av Leo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå