Gjest Pjusk Skrevet 20. oktober 2006 #1 Skrevet 20. oktober 2006 ThaiChicken-pizza fra Peppes er bare så utrolig god og har en pizzasaus jeg aldri har smakt maken til. Har du oppskrift på noe lignende?
brumma* Skrevet 20. oktober 2006 #2 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg aner ikke hvordan man kan lage noe lignende, men har veldig lyst til å vite... Den pizzaen er knallgod!
Gjest Tippsi Skrevet 20. oktober 2006 #3 Skrevet 20. oktober 2006 Det er sataysaus som er i bunnen på Peppes pizza nr 15. Kyllingen er også marinert i en slik saus. Det er det som lager den spesielle smaken! Fant en oppskrift på nettet: http://www.varden.no/matogdrikke/recipe.asp?recipe=2439 Det er jo bare å prøve! Pizzaen fra Peppes er tross alt ikke sååå avansert! Jeg jobber der, og thai chicken er en av favorittene mine
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2006 #4 Skrevet 20. oktober 2006 sataysaus? det er jo peanøttsmørsaus? er det virkelig godt? har aldri prøvd den
LilleLy Skrevet 20. oktober 2006 #5 Skrevet 20. oktober 2006 det er sataysaus ¨på den ja, ikke glem peanøtter og frisk koriander Det er en av mine favoritter også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå