Gjest ADD Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg er veldig ukonsentrert og flere ting som er typisk for ADD. Hvordan fikk du diagnosen? Hvordan er du? Hvor gammel var du da du fikk vite det? Jeg er snart 30 år. Jeg må vel til fastlegen da men er det han som diagnostiserer meg eller må jeg til noen andre?
Gjest gjesta Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 Siden du er voksen så kan jeg ikke hjelpe så mye. En god ide er å starte hos fastlegen. Han vet hvor/hvordan du skal gå videre. Har selv et sønn med adhd. Han er ikke hyperaktiv og har heller ikke lese- og lærevansker. Det tok lang tid før vi skjønte at noe ikke stemte. Selv i dag så vet ikke videregående skole hvordan de skal håndtere det siden han er veldig oppegående.
Nelle Skrevet 20. oktober 2006 #3 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg anbefaler deg å få først og fremst få sjekket vitaminer/mineraler i kroppen. Står om hårmineralanalyse i en annen tråd her - tror det var en tråd om hårproblemer. Ubalanse i vitaminer/mineraler, og eventuelt forgiftning/opphopning av tungmetaller i kroppen fører veldig ofte til uro, søvnforstyrrelser, manglende konsentrasjon, humørsvingninger etc. Svært mange såkalt ADHD-barn blir tilnærmet friske bare ved riktig og balansert inntak av vitaminer og mineraler.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå