Gjest Makeupsex Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Jeg vil ha en god sminkekoffert men finner ingen plasser jeg kan kjøpe en. Jeg vil ha en som ser omtrent ut som denne: http://www.noname.no/webbilder/SLA_bilder/koffert_tom.gif Siden jeg fant den på har ikke noe informasjon om hva den koster eller hvor den kan kjøpes. Vet dere om noen gode alternativer? Img taggene er fjernet i hht. Kvinneguidensregler. Mette Admin Endret 19. oktober 2006 av Mette
Gjest Deception Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 Verktøykasse? Clahs Ohlsson eller liknende?
FashionySara Skrevet 19. oktober 2006 #4 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg har flere sånne..men mine har jeg kjøpt i USA..har aldri sett noen som er beregnet for sminke i Norge..
aimee Skrevet 19. oktober 2006 #5 Skrevet 19. oktober 2006 Har du prøvd hos Makeup Store? Du får garantert tak i sånn sminkekoffert i Norge. Bare husker ikke helt hvor :klø:
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2006 #6 Skrevet 20. oktober 2006 Mac har en som er super! Glassmagasinet kanskje. Min er riktignok kjöpt ute. Men jeg elsker den. Masse plass!
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2006 #7 Skrevet 20. oktober 2006 hvorfor ikke bare kjøpe en verktøyskasse? hva er forskjellen?
Gjest Tweek Skrevet 20. oktober 2006 #8 Skrevet 20. oktober 2006 hvorfor ikke bare kjøpe en verktøyskasse? hva er forskjellen? ← Sminkekoffertene ser 1000 ganger finere ut, og det er god nok grunn til å stresse litt ekstra
Gjest Saramia Skrevet 20. oktober 2006 #10 Skrevet 20. oktober 2006 Sminkekoffertene ser 1000 ganger finere ut, og det er god nok grunn til å stresse litt ekstra ← Så lite dere har å gjøre når dere gidder å bruke så mye tid/krefter/penger på å kjøpe noe som bare skal være praktisk. Verktøykasse duger vel nok det
Gjest gjest1 Skrevet 20. oktober 2006 #11 Skrevet 20. oktober 2006 Verktøykasse? Clahs Ohlsson eller liknende? ← Jeg to verktøykasser fra Clahs Ohlson, en stor til verktøy og en liten til sminke. Funker bra, det.
Gjest Blanca Skrevet 20. oktober 2006 #12 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg er på jakt etter en slik koffert selv og fant denne da jeg søkte litt. Grei pris og de sender til Norge også. Om du ser litt rundt på siden vil du finne flere modeller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå