Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 Hvor stor tunge var brystene dine før du tok operasjonen? Hvor stor må de være for at vi får det dekket av staten? (er det de som betaler?) Hvor lenge var du sykemeldt? Jeg har store og tunge bryst. Har ingen plager ennå men jeg kan tenke meg at jeg får det etter jeg har fått min første unge. Tror ikke jeg klarer å spare penger tïl å betale selv. Jeg ser ikke det som om jeg skal snyte staten for penger men jeg rekner med at jeg trenger det i fremtiden. Jeg bruker nå 85F
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg brukte 80F/G før operasjon. Hadde trøbbel med stiv nakke og vondt i hodet og rygg. Men ikke slik at jeg noen gang har vært sykemeldt pga det. Fikk dekket operasjonen ja. Var etterpå sykemeldt i 4 uker, har en relativt enkel kontorjobb. Og forresten kjempefornøyd :D
Donpedro Skrevet 19. oktober 2006 #3 Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Prøv søkefunksjonen her, så får du opp mange tråder. Endret 19. oktober 2006 av Donpedro
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #4 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg var 75DD/E og slet med stiv nakke og hodepine og utslett. Jeg fikk det dekket, så ta det opp med legen din.... Jeg er superfornøyd!!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå