Gå til innhold

Jul i London

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_blabla_*
Skrevet

Jeg skal til London rett før jul. Hva bør jeg få med meg da som jeg ikke kan se ellers i året? Har vært der flere ganger før, men ikke rundt jul.

Videoannonse
Annonse
Gjest -eline-
Skrevet

Gå på skøyter! Er flere steder i London man kan gjøre dette, men det er veldig pent på Somerset House. Billetter kan kjøpes på forhånd på feks denne websiden, og det anbefales, det blir fort fullt. Men det er superkoselig og hvertfall om man kan finne en koselig kafe etterpå og drikke kakao :-D Ellers så er det jo koselig å gå nedover Bond Street og titte på julevinduene og det norske juletreet på Trafalgar Square blir tenkt 29. november. Er masse julekonserter, musikaler og teater, du kan jo ta en titt på denne siden.

Skal selv til London 22.november, litt tidlig men, jeg gleder meg som en unge :hoppe:

Skrevet

London er kjempekoselig i julen, julegatene i Norge er ingenting i forhold!

Skrevet

Å, nå begynte jeg å glede meg noe innmari til første helga i desember, da skal jeg av gårde... :hoppe:

Skrevet

så heldige dere er. jeg har ikke råd. men jeg skal julekose meg masse her hjemme i norge da!!!

Skrevet

Jeg reiser 15. til 18. desember, London er en herlig juleby!

Skrevet

jeg tenkte å reise i januar...

er altfor kaotisk rundt juletider..(for meg er det ikke noe spes..da jeg har vært der en del ganger i julen)

Gjest Lille Solstråle
Skrevet

Juleutstillingen på Hamleys fikk meg til å hvine av fryd da jeg var liten, og får det forsåvidt fortsatt :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...