Holly Hobbie Skrevet 19. oktober 2006 #1 Del Skrevet 19. oktober 2006 Blir nok ingen dagbok i vanlig forstand dette, men skal skrive opp ting som vi kjoeper til nurket vaart. Her er det jeg kommer paa naa som vi oensker oss: Lammeskinn Babybadekar Ergo baeresele Seng, sengetoey Er masse annet ogsaa, men hjernen min ble plutselig litt tom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 19. oktober 2006 #2 Del Skrevet 19. oktober 2006 Smart bok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 24. oktober 2006 Skal vi se.... Jo, maa skrive opp Grobag paa listen! Har lyst paa denne. Man bruker soveposen isteden for dyne/teppe, og de er festet slik at babyen ikke kan komme seg ut av eller nedi posen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 10. november 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 10. november 2006 Naa maa jeg se og komme i gang med en ordentlig liste snart! Siden vi ikke skal begynne aa handle inn foer etter jul, saa ligger boken litt i dvale. Jeg faar lage meg en ordentlig liste snart - i mellomtiden skriver jeg opp ting jeg kommer paa i forbifarten. Tror vi trenger en voksipose etterhvert, men er ikke sikker paa om den faar plass i vognen? Naa faar vi jo vognen neste uke, saa da kan jeg vurdere da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 17. november 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 17. november 2006 Her er noen ting jeg har tenkt aa kjoepe av klaer: sparkebukse, smekke og lue to sparkebukser og to luer strikkebukser strikkejakke selebukse cardigan utedress lue Annet utstyr: saueskinn madrass til vuggen bademadrass Etterhvert har vi tenkt aa kjoepe en tripp-trappstol. Det var dagens ideer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 17. november 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 17. november 2006 Litt mer klaer: stroempebukser ulldrakt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 17. november 2006 #7 Del Skrevet 17. november 2006 Her er noen ting jeg har tenkt aa kjoepe av klaer: sparkebukse, smekke og lue to sparkebukser og to luer strikkebukser strikkejakke selebukse cardigan utedress lue Annet utstyr: saueskinn madrass til vuggen bademadrass Etterhvert har vi tenkt aa kjoepe en tripp-trappstol. Det var dagens ideer! ← Så masse søte klær! Likte spesielt utedressen, den så kjempegod ut. Handler du på nettet herfra eller skal du ut å reise? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 17. november 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 17. november 2006 Så masse søte klær! Likte spesielt utedressen, den så kjempegod ut. Handler du på nettet herfra eller skal du ut å reise? ← Hei Karamba! Jeg bor i Storbritannia, men jeg handler en del paa nettet likevel! Har ikke Blooming Marvellous eller Jojo Maman Bebe-butikker her hvor jeg bor, saa da blir det saann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 17. november 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 17. november 2006 Da er 81 pund svidd av hos H&M! Tror nok noen av klaerne ovenfor utgaar...for naa begynner jeg aa faa en del klaer til nurket. Dette kjoepte jeg (til meg selv): -En lang, tynn ullgenser i kremhvitt i angora-aktig stoff -En lang, kremhvit genser til aa ha inni den ovenfor eller alene -Et svart strikkeskjoert Og til nurket: -Et kjempesoett hettehaandkle med skilpadder -En hvit body med en liten sjoeloeve/sel brodert paa -En gul sparkebukse med samme motiv, bare stoerre -En beige selebukse i cord -Et sett med jakke og bukse, med musemotiv Kjoepte noe i 56 og noe i 62. Dersom noe er for lite, saa kjenner vi noen som faar baby akkurat samtidig som oss, og de er begge ganske smaa, saa da passer det sikkert deres baby. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 17. november 2006 #10 Del Skrevet 17. november 2006 ÅÅÅÅÅååååååååååååå, nå fikk jeg og lyst på baby..... Så mange skjønne klær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 30. desember 2006 #11 Del Skrevet 30. desember 2006 Godt nyttår til deg og dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 31. desember 2006 #12 Del Skrevet 31. desember 2006 Godt Nyttår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 31. desember 2006 #13 Del Skrevet 31. desember 2006 Godt nyttår!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå