Gjest Guri Skrevet 24. januar 2003 #1 Del Skrevet 24. januar 2003 En liten test: kommer jeg til og få fyren jeg er interessert i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. februar 2003 #2 Del Skrevet 7. februar 2003 det er ikke tilfeldig at ingen svarer deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. februar 2003 #3 Del Skrevet 7. februar 2003 Tror du at noen kan "se" det, uten å ha møtt deg eller snakket med deg?? Da forstår du lite av hvordan det fungerer. Ingen her gidder å bevise noe ved å svare på et sånt idiotisk spørsmål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2003 #4 Del Skrevet 26. mars 2003 hvilke fyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 26. mars 2003 #5 Del Skrevet 26. mars 2003 *ser i krystallkulen min*.. ett øyeblikk bare................ kommer snart................ enda litt uklart.......... DER JA. Svaret er: Om du vil får du det til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisilie Skrevet 26. mars 2003 #6 Del Skrevet 26. mars 2003 La meg se i MIN krystallkule: - "Om det er til ditt beste, så oppnår du det du vil". (eller sagt på en annen måte:- dumt spørsmål krever dumt svar) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atmi Skrevet 27. mars 2003 #7 Del Skrevet 27. mars 2003 En liten test: kommer jeg til og få fyren jeg er interessert i? Godt forsøk. Men det er nok ikke helt slik det virker. Tenker også at hadde en fått blitt spådd her inne slik som det, hvordan tror du dagene for denne personen som gjorde det ville blitt fremover? :D Men lykke til med han derre fyren din da, håper det blir bra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 27. mars 2003 #8 Del Skrevet 27. mars 2003 Dum vitant sulit vitia in contraria currun, altså, når dumme mennesker vil unngå en feil, begår de den motsatte. Hvis du skjønner hva jeg mener. Så, du kan hvis du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå