Haimat Skrevet 19. oktober 2006 #1 Del Skrevet 19. oktober 2006 Heisann Jeg heter Haimat og er ny her Ikke helt ny, har de siste årene vanket på kvinneguiden daglig, men er stort sett en gjest som ikke skriver så mye. Liker å lese det andre skriver og tenker. Bruker Kvinneguiden for råd, og for underholdning. Jeg er i ferd med å avslutte studiene mine, og driver nå med jobbsøkning- Dette er et forsøk på å organisere meg selv. Nå om dagene sitter jeg mye hjemme, og det er demotiverende. Denne dagboken er også et forsøk på å hjelpe meg selv til å se fremover. Mål for livet mitt/ slik ser livet mitt ut om ett år - Jeg har en fast jobb som jeg trives med, og som er relatert til utdannelsen min - Jeg er fortsatt forelsket i mannen min, og planlegger en ny graviditet - Jeg har penger til å bruke på meg selv, uten dårlig samvittighet Sånn, nå har jeg startet dagboken min. Blir spennende å se om målene mine er nådd om et års tid Ønsk meg lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Snart medlem* Skrevet 19. oktober 2006 #2 Del Skrevet 19. oktober 2006 Haimat er et artig navn! Hvorfor heter du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haimat Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 19. oktober 2006 Kallenavnet fikk jeg da jeg møtte mannen min. Vi diskuterte om det muligens kunne være farlig å svømme i sjøen,og da sa han: Ja, for deg så.... du er så søt og knasen at jeg ville valgt deg om jeg var hai. .....det var ment som et kompliment Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haimat Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 20. oktober 2006 I dag skal jeg skrive ett referat som jeg har utsatt hele uken, så skal jeg kjøpe en dåpsgave, og printe ut notater til ett fag. Burde muligens også gått i banken, og fått ordnet opp i en konto som jeg ikke ønsker å ha lengre. En venninnne kommer på besøk, og vi skal spise lunsj sanmmen, og så bør jeg rydde huset...... men hva gjør jeg På tide å logge ut, og starte på dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haimat Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 23. oktober 2006 I dag skal jeg handle en del småting: Dåpsgave, fikk ikke gjort det på fredag, og to andre barselsgaver. Gå i banken.... og her kommer det; skrive et referat. Heldigvis er der et nytt referat denne gangen, ikke det samme som fredag, så jeg har iallefall fått gjort noe fornuftig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Snart medlem* Skrevet 23. oktober 2006 #6 Del Skrevet 23. oktober 2006 Kallenavnet fikk jeg da jeg møtte mannen min. Vi diskuterte om det muligens kunne være farlig å svømme i sjøen,og da sa han: Ja, for deg så.... du er så søt og knasen at jeg ville valgt deg om jeg var hai. .....det var ment som et kompliment ← Den var jo ganske søt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå