Gå til innhold

Haimat trenger dagbok


Haimat

Anbefalte innlegg

:sjenert: Heisann

Jeg heter Haimat og er ny her :) Ikke helt ny, har de siste årene vanket på kvinneguiden daglig, men er stort sett en gjest som ikke skriver så mye.

Liker å lese det andre skriver og tenker. Bruker Kvinneguiden for råd, og for underholdning. Jeg er i ferd med å avslutte studiene mine, og driver nå med jobbsøkning-

Dette er et forsøk på å organisere meg selv. Nå om dagene sitter jeg mye hjemme, og det er demotiverende.

Denne dagboken er også et forsøk på å hjelpe meg selv til å se fremover.

Mål for livet mitt/ slik ser livet mitt ut om ett år

- Jeg har en fast jobb som jeg trives med, og som er relatert til utdannelsen min

- Jeg er fortsatt forelsket i mannen min, og planlegger en ny graviditet

- Jeg har penger til å bruke på meg selv, uten dårlig samvittighet

Sånn, nå har jeg startet dagboken min. Blir spennende å se om målene mine er nådd om et års tid

Ønsk meg lykke til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kallenavnet fikk jeg da jeg møtte mannen min. Vi diskuterte om det muligens kunne være farlig å svømme i sjøen,og da sa han: Ja, for deg så.... du er så søt og knasen at jeg ville valgt deg om jeg var hai. :sjenert:

.....det var ment som et kompliment :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal jeg skrive ett referat som jeg har utsatt hele uken, så skal jeg kjøpe en dåpsgave, og printe ut notater til ett fag.

Burde muligens også gått i banken, og fått ordnet opp i en konto som jeg ikke ønsker å ha lengre.

En venninnne kommer på besøk, og vi skal spise lunsj sanmmen, og så bør jeg rydde huset......

men hva gjør jeg :ler:

På tide å logge ut, og starte på dagen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal jeg handle en del småting: Dåpsgave, fikk ikke gjort det på fredag, og to andre barselsgaver.

Gå i banken.... og her kommer det; skrive et referat. Heldigvis er der et nytt referat denne gangen, ikke det samme som fredag, så jeg har iallefall fått gjort noe fornuftig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Snart medlem*
Kallenavnet fikk jeg da jeg møtte mannen min. Vi diskuterte om det muligens kunne være farlig å svømme i sjøen,og da sa han: Ja, for deg så.... du er så søt og knasen at jeg ville valgt deg om jeg var hai.  :sjenert:

.....det var ment som et kompliment :ler:

Den var jo ganske søt.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...