Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det gikk flott på 2. gangs intervjuet, fikk veldig god tilbakemeldinger fra de, men i dag kom avslaget. Håpet sååå veldig på at NÅ endelig er det min tur, i disse dager hvor det er SÅÅÅ lett å få seg jobb, så kommer jeg på en veldig god 2. plass. Men i dette tilfelle så hjelper ikke det.

Er så lei, så lei, så lei.... Dette var absolutt ikke drømmejobb, men det var en fast jobb og en jobb jeg kunne "vokse i". Men de valgte en som har mer direkte erfaring enn meg, jeg hadde nok litt andre egenskaper enn vedkommende de valgte.

Jeg ble lei meg ja, mest for det som en jobb faktisk representere av stabilitet, økonomi, selvtillitt. Ja,ja...nå er det jo så lett å få jobb så da så... :grine:

Videoannonse
Annonse
Gjest squeeky
Skrevet

:klem:

Vet hvordan det slaget er, men ikke gi opp! Det kommer flere muligheter :)

Gjest Revenka
Skrevet

Huff, jeg føler med deg :klem: jeg går selv å venter på svar fra selve drømmejobben. Var på intervju og syns det gikk strålende bra. Må vente til neste mandag før jeg hører noe. Ikke gøy!

Skrevet

Vet hvordan det er. Har gått slik siden i fjor sommer....Har ikke tall på alle de avslag jeg har fått. Heldigvis har jeg hatt vikariater siden i vår, men det virker umulig å få noe fast.

Skrevet

Ikke noe gøy det nei... Men, tenk heller slik at for hvert intervju blir du enda flinkere til å takle situasjonen. Så når drømmejobben dukker opp om noen uker/måneder og du blir innkalt på intervju kommer du til å gjøre et særdeles godt inntrykk! ;)

Skrevet

:klem:

Vet hvordan det er. Du må bare tenke at det kommer flere muligheter. Brått så dukker drømmejobben opp!

Skrevet

Tenk på hvor langt du har kommet! Det er utrolig kjipt, men har du kommet så langt, så vet du at du har mye å bidra med! Det er ikke lett å "kjempe mot" noen som har mer erfaring. Bare stå på, så ordner det seg! Mange klemmer din vei!

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

Takk for støtten! :) Er litt bedre humør nå heldigvis, får bare stå på videre!

Skrevet

Skjønner godt hvordan du har det, jeg er midt i jobbsøkeprosessen selv. Har fått noen avslag pga. manglende erfaring, det er jammen ikke bare bare å være nyutdannet. I dag var jeg derimot på et intervju hvor jeg ble betraktet som overkvalifisert pga. lang utdannelse... :forvirret: Jeg har dessuten takket nei til et par jobber, så jeg er visst litt kresen. Men jeg har mulighet til å være det siden jeg får litt inntekt som tilkallingsvikar på en skole.

Jeg krysser fingrene for at det skal ordne seg for både deg og meg snart. :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...