Gå til innhold

Jeg har kjøpt sko i dag.

August

Anbefalte innlegg

Dro av gårde for å kjøpe sko i dag. Hadde bestemt meg for å prøve hos Skoringen siden jeg hadde lest om noen her som hadde gjort det. Da jeg kom dit så hadde de sko, fine var de også, men det var bare det at de kun hadde helt hvite sko og det skal ikke jeg ha. Endte derfor opp med sko kjøpt på Eurosko til kr 550,-, de ble litt dyrere men jeg fikk ihvertfall veldig fine sko. Fordelen med å kjøpe litt dyrere sko er at de også finnes i halv nr. Jeg bruker str 37 1/2. Er likevel redd jeg nå har tatt en råtjans siden jeg ikke har kjøpt/leid kjole enda, men jeg er 100% sikker på at jeg ikke skal ha helt hvit kjole. Var bare så veldig redd for at det skulle bli vanskelig å finne sko når den tiden kom. Tror at alle dere som skal gifte dere nå på forsommeren kommer til å tømme butikkene for sko. Synes dere jeg nå var helt sprø, eller bare sånn passe sprø?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes du var smart jeg som kjøpte sko nå:)

Så lenge du vet at du ikke skal ha en helt hvit kjole så passer de helt sikkert i fargen, det blir uansett ikke sååå mye som skiller og ingen gransker om skoene er i helt samme fargen som kjolen heller da, vet ikke om mine er samme fargen heller, men det er ikke langt unna:)

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var smart å kjøpe sko nå!!!

Mine sko er heller ikke 100% samme farge som kjolen, men det bryr jeg meg ikke om! Det skal litt til å få sko og kjole i helt samme farge (dersom det ikke er helt hvitt da!!) Dersom du skal ha en fotsid kjole kommer ikke skoene til å vise så godt uansett, så du har helt sikkert gjordt et smart kjøp!!:-)

Hilsen Denise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg var også 100% sikker på at jeg IKKE skulle ha hvit kjole, syntes de virket så gustne i fargen. Nei, eggeskallsfarvet var tingen fant jeg ut.

Men så var jeg og prøvde en hvit kjole, den var bare nyyyyydelig, og den har jeg kjøpt.

Håper ikke du ombestemmer deg, da, nå når du har kjøpt deg sko icon_wink.gif

Jeg hadde jo lånt meg slør også, til en eggeskallsfarvet kjole, men det ser skittent ut når jeg har den hvite kjolen. Så nå må jeg leie slør i tillegg...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg kjøpte også sko på Skoringen icon_smile.gif Jeg fant akuratt de perfekte skoene til kjolen min. Fargen stod helt 100% og de var ikke hvite. Snakk om flax da.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjøpte mine sko på madla brudesalong(låven) de kosta 940,- og var kremhvite. Leita byen rundt for å finne sko i denne fargen som var billigere men fant aldri noen... så da ble de litt dyre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...