Gå til innhold

Ølgjær

Fremhevede innlegg

Gjest Miss_alexandria
Skrevet

Jeg begynte nettopp på vanlige b-vitaminer da jeg har mistet sinnsykt mye hår de siste mnd og neglene mine har blitt skikkelig tynne :tristbla:

Da jeg var og fikset neglene mine for to uker siden, tipset negledamen om at ølgjær visstnok er veldig effektivt og mye bedre enn vanlige b-vitaminer i pilleform. Men problemet er at det smaker sååå jævlig! Er jo ikke lite man skal ha i et glass! To spiseskjeer! :overrasket: Har nettopp klart å få i meg dagens dose.

Så jeg lurer på om noen andre har prøvd ølgjær og vet om det virker? Og hva er egentlig ølgjær til? Tror nesten jeg må ta meg en surferunde... ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pleide å ta ølgjær utblandet i vann da jeg var yngre, da var det bare å holde seg for nesen og svelge unna med saft etterpå :-) Mamma pleide å si det var bra for hår og negler, og ga mer energi. Hundene våre pleide å få ølgjær oppå tørrforet fordi det var så bra for pelsen.

Det går an å få kjøpt ølgjær i tablettform. Har ikke prøvd det selv, men jeg vil tro de ikke smaker så mye!

Skrevet

om du vil ha sterke fine negler,så gå i hobby butikken og kjøp deg en boks med lysmasse.

En stor pakke koster ca 70-80 kr.

smelt massen(ikke alt), og dypp hendene, ihvertfall neglene.

pass på att massen ikke er for varm!!!

Merket dette veldig godt da jeg begynte å støpe lys,pluttselig hadde jeg for første gang sterke negler som ikke delte seg.

Da slipper du å få bedre hårvekst på HELE kroppen også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...