Gå til innhold

Endelig ticker på KG


Far til 2

Anbefalte innlegg

Det er sikkert kjempefint med "Ticker", men hva f... er det ???

Det ser ut som det er noe som teller ned, men hva teller det og hvordan fungerer det ?

Teller det antall innlegg, antal medlemer, antall svar, gir det noen form for "alarm" ?

Kan noen av moderatorene hjelpe en vilfaren skjel som ikke forstår hva dette er ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan noen av moderatorene hjelpe en vilfaren skjel som ikke forstår hva dette er ?

Ønsker du hjelp av moderator, så poster du på ris og ros.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK. Da dropper vi moderatoren i denne omgang.

Er det noen som kan forklare meg hva "ticker" er ? Jeg regner mned at det er mange datakyndige her inn som kan gi en mer utfyllende beskrivelse ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har sikkert sett tusenvis av tickere i signaturen til forskjellige medlemmer. De teller som regel ned hvor mange dager det er til de forskjellige brukerne skal gifte seg eller når terminen er etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg teller ned til ferien min.

Ellers så kan man telle ned til hvilken som helst dag; jul, når du skal skifte sokker, når barna har bursdag etc. Det er mange forskjellige design og tekster man kan velge mellom. For å bruke nedtellerne, må man være supermedlem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kaffomann
Det er sikkert kjempefint med "Ticker", men hva f... er det ???

Det ser ut som det er noe som teller ned, men hva teller det og hvordan fungerer det ?

Teller det antall innlegg, antal medlemer, antall svar, gir det noen form for "alarm" ?

Kan noen av moderatorene hjelpe en vilfaren skjel som ikke forstår hva dette er ?

Kort og godt noe man setter i reklameblokkfilteret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...