Gjest Østlendingen Skrevet 18. oktober 2006 #1 Skrevet 18. oktober 2006 Hei! Tenkte jeg kunne starte en liten dagbok. Vet ikke hvor aktiv jeg kommer til å være, det får tiden vise. Jeg er 28 år og opprinnelig fra Moelv, Hedmark fylke. Men bor ikke der nå. Gjør stort sett ingenting. Trives best i sofakroken og foran pc-en. Enslig. Aldri vært i samboerskap. Bodd for meg selv en stund.
Mirabella76 Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 Dette var jammen ein negativ start på ei heilt ny dagbok! Prøv å sjå litt positivt på livet, så får du nok masse besøk her inne etterkvart. Grattis med ny dagbok forresten!
Mirabella76 Skrevet 14. februar 2007 #3 Skrevet 14. februar 2007 Hmmmm....du er jo uregistrert. Er det virkelig mulig for uregistrerte personar, å laga dagbok??? :klø:
Ugla Skrevet 8. mars 2007 #4 Skrevet 8. mars 2007 Hmmmm....du er jo uregistrert. Er det virkelig mulig for uregistrerte personar, å laga dagbok??? :klø: ← Denne brukeren var nok registrert, når h*n startet dagboken, og så slettet seg senere... (mener å huske at det var en bruker her med dette navnet...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå