Gå til innhold

Overnatting i Praha

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Merethe_81_*
Skrevet

Vet det har vært en del tidligere tråder ang overnatting i Praha, men veeeldig mange av de hotella som har blitt anbefalt har vært "litt" over mitt budsjett ;)

Noen her som kan anbefale hotell i Praha for max 500,- pr natt (dobbeltrom) inkl frokost. Bør ikke ligge super-sentralt, men max 20 minutters gåtur fra Gamlebyen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var i Praha for 1 måned siden. Bodde på et hotell/pensjonat som heter

Hotel-Pension Unie. Prisen per rom/natt er CZK 1600,- som er ca 500 kr. Rommene er utstyrt med kjøkken, eget bad og stort soverom/stue. De blir også rengjort hver dag, og det synes jeg er viktig.

Det er ca 10 min gåtur til handlegatene og plassen med det berømte klokketårnet og i gåavstand til Karlsbroa. Utrolig billig å bra! Jeg synes ihvertfall vi fikk mye for pengene... :)

Gjest Solsikke
Skrevet

Jeg vil anbefale Hotel Salvator :) Vi betalte under 500 kr for dobbeltrom per natt der, i desember i fjor. Kjempekoselig hotell, med koselig restaurant og frokost i kjelleren. :) Det er i gåavstand til alt, det eneste vi tok buss til var et slott som lå litt på toppen av en ås. (Har visst glemt hva det heter)

Du kan kikke på hotellet her: http://www.a-prague.com/hotel-salvator

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...