Gjest Anonymous Skrevet 24. januar 2003 #1 Skrevet 24. januar 2003 Jeg leste en gang på disse sidene om en klikkekampanje.. Husker dere på den?
Gjest Donna Skrevet 24. januar 2003 #4 Skrevet 24. januar 2003 Kan nok bli bedre :oops: - skal skjerpe meg !....men hvor lenge må man være inne på reklamesiden før det reknes med?
Gjest Hilde K S Skrevet 24. januar 2003 #5 Skrevet 24. januar 2003 Dette var før min tid og nå ble jeg FRYKTELIG nysgjerrig........... Si mer si mer !!!!!!!!!!
Gjest Hege Skrevet 24. januar 2003 #6 Skrevet 24. januar 2003 Klikkekampanjen dreier seg om å klikke på annonsene i ny og ne. Kvinneguiden og forumet drives med reklameinntekter, og jo flere som klikker på reklamene jo bedre går det. Gjerne åpne dem og se seg litt rundt, jeg har funnet et og annet å handle derfra selv jeg. Om alle klikker en gang om dagen er det med på å sikre drift videre
Chiquita Skrevet 24. januar 2003 #7 Skrevet 24. januar 2003 "Klikkekampanjen" var en periode VELDIG populær her inne... Det som ble gjort, var at vi klikket på en av "reklamene"annonsene hver gang vi var inne på disse sidene (eller flere ganger også, for den sags skyld), slik at Gry får inntekter på dette, og dermed får besre "Muligheter" for å drive denne siden videre... (gry får noen øre, eller så, for hver gang noen klikker seg herifra og inn på noen av annonsørenes sider) Skal jeg være helt ærlig, har jeg helt glemt dette selv... Hmm.... Fy skamme meg!!! Det er vel bare å begynne å klikke igjen *klikk klikk* *klem*
Gjest Hilde K S Skrevet 25. januar 2003 #8 Skrevet 25. januar 2003 Lover å klikke. ( særlig dersom det kommer reklame for pærebrus, da må jeg jo skjekke fargen ! )
Gjest Anonymous Skrevet 26. januar 2003 #9 Skrevet 26. januar 2003 har klikka to ganger i mitt liv, fikk psykologhjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå