gard Skrevet 18. oktober 2006 #1 Skrevet 18. oktober 2006 Hei Igår var det et program om mat rundt omkring i verden på Travel channel. Jeg elsker slike programmer og det er kult å se all den merkelig maten som finnes i verden...og reaksjonen på de stakkars som skal smake på maten :-) Det rareste igår var kanskje en drikk i Venezuela (tror iallefall at det var der). De begynte med forskjellige bær så det så ut som en vanlig smoothie i blenderen. Men så tilsatte de rå egg, rogn (av typen store fiske egg) og de toppet det hele med et ferskt ku-øye Jeg kan ikke helt forstå at noen i det hele tatt har kommet på å blande disse ingrediensene sammen. I henhold til han som smakte var det ikke så verst forresten men han ble litt små-dårlig av å se på ingrediensene som lå fremme :-) Smalahove ble også nevnt forresten men det er ingenting mot alt det andre rare som ble servert
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2006 #2 Skrevet 20. oktober 2006 jeg digger også travel channel. det er så mye interessant, også sender de til midt på natten; fint for oss nattarbeidere!
Wonders Skrevet 12. november 2006 #3 Skrevet 12. november 2006 Jeg legger oxo merke til andre som liker det samme sære som meg. Thirsty Traveler, han fyren er morsom. Uncorked med Floyd er spennende, og Dont forget your passport, Earthwalker, Travel 2006,,,dette er kjendte og kjære programmer her i huset. Luxerytravels 2006 er spektakulært!
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2006 #4 Skrevet 13. november 2006 Uhuuu jeg er så irritert på CanalDigital, da jeg ble abonnent hadde jeg TO travel-kanaler (travel channel og en annen lignende, husker ikke helt navnet). Så forsvant den ene, og så forsvant Travel Channel og ble byttet mot Extreme Sports!!! Nå har det visst kommet en tegnefilmkanal der. Vil ha tilbake travel channel....
Gjest reiseguri Skrevet 13. november 2006 #5 Skrevet 13. november 2006 jeg er så heldig at jeg bor i singapore for tiden og hver dag når jeg går hjem går jeg forbi hawker stallen (en food court aktig sak) som er rett borti gata. Den ene sjappa er Grise Innvoll boden... Jeg har ikke helt dristet meg å spise middag der riktig enda... ellers så er jo fish head curry en av nasjonalrettene her...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå