Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #1 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg sliter med et underlivsproblem som jeg har hatt fra jeg var 10 år. Når det først startet så kommer det en sånn intens kløe, så blir kjønnsleppene veldig tørre og begynner å flasse. Etterhvert kommer det små blødene sår som klør og svir som helvete (selv om jeg ikke klør og gnir i området). Er det noen med samme virus/problem som vet hva denne sykdommen heter. Har ikke vært hos lege, bare lurer på om jeg er en av de veldig "få" som har dette.
Maja_83 Skrevet 18. oktober 2006 #2 Skrevet 18. oktober 2006 Kan være at du bare bruker for sterk såpe nedentil.. Forsøk med asan, lactacyd eller lignende uparfymert intim såpe.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 18. oktober 2006 #3 Skrevet 18. oktober 2006 Det er kun en lege som kan fortelle deg hva det er som plager deg og hvor vanlig/uvanlig det eventuelt er. Angående såpe nedentil: Bruk minst mulig, intimsåpe eller ei.
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #4 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg har hatt samme problemet. Begynte å bruke Aco såpe til underliv + vaskeolje og krem til underliv. Det hjalp mot tørrheten. Ellers er Cervagyn krem veldig bra. Den inneholder melkesyrebakterier.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå