Gjest Ehem Skrevet 18. oktober 2006 #1 Skrevet 18. oktober 2006 Noen som har prøvd dette? Kunne godt tenke meg å prøve, for å få rense ut alt slagget. Noen som vet om det faktisk fungerer? Drar man på klinikk og ser man dritten forlate kroppen gjennom slange el. ? Beklager det litt usmakelige her...
Gjest Tubatone Skrevet 18. oktober 2006 #2 Skrevet 18. oktober 2006 Veit ikke helt hvilket program det var, men så noen som tok tarmskylling. Slangen med det som kom ut var gjennomsiktig.... Er det sånn du har tenkte deg?
Maja_83 Skrevet 18. oktober 2006 #3 Skrevet 18. oktober 2006 Det var nok Jackass du så Når han ene ligger i nissedrakt å får en slange opp i stumpen. Kom mye rart ut i den slangen gitt
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #4 Skrevet 19. oktober 2006 TS her. Nei da, det var ikke jackass for det har jeg aldri sett. Tror det var noe velvære-program, eller noe. Dog noe avskrekkende...
Gjest Catwoman Skrevet 19. oktober 2006 #5 Skrevet 19. oktober 2006 Det er sikkert "du er hva du spiser" du har sett - der får alle tarmskylling.
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #6 Skrevet 19. oktober 2006 Hva så om den er gjennomsiktig? alle vet jo hva som kommer ut uansett?! Viktigste er jo at det som skal ut, kommer ut Lyst å prøve selv!
TheHairyToothfairy Skrevet 19. oktober 2006 #7 Skrevet 19. oktober 2006 En veninne tok det for noen år siden, det hjalp visstnok mye påstår hun. Jeg er litt fristet, men har nok litt behov for mer betryggende info før jeg begir meg løs på slikt.
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2006 #8 Skrevet 20. oktober 2006 I legetidsskrifter er det publisert forskningsresultater som viser at det er ikke mere slagg og avfallsstoffer som kommer ut ved tarmskylling enn ved den normale avføringen. Så en smule skepsis til nytteverdien kan være lurt.......
Gjest Kim Skrevet 22. oktober 2006 #9 Skrevet 22. oktober 2006 Tarmskylling kan vistnok gi dehydrering. Alle mytene om at du har ti år gammel bæsj i tarmene er nettop det - myter. Hvis man har tatt en tarmskylling og føler at det hjelper så vil jeg tippe at placebo er en stor del av opplevelsen...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå