Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 21. juli 2007 #261 Del Skrevet 21. juli 2007 Har brukt 75C i enigheter, men skulle nok hatt hvertfall D nå... Rart er det, for vekta går ned og puppene opp Men jeg klager ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~white lady~ Skrevet 21. juli 2007 #262 Del Skrevet 21. juli 2007 Har brukt 75C i enigheter, men skulle nok hatt hvertfall D nå... Rart er det, for vekta går ned og puppene opp Men jeg klager ikke! Hm, kanskje du er gravid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 21. juli 2007 #263 Del Skrevet 21. juli 2007 Hm, kanskje du er gravid? Nei, ekke det heller skjønner du! Selv om min mor har store forhåpninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Advena Skrevet 21. juli 2007 #264 Del Skrevet 21. juli 2007 Klassisk 75B. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Huldali Skrevet 22. juli 2007 #265 Del Skrevet 22. juli 2007 70/75 a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 23. juli 2007 #266 Del Skrevet 23. juli 2007 Etter å ha brukt min ene Change-bh noen uker nå, så er jeg ganske sikker på at her bør du ned i størrelse. Jeg bruker 70 DD / E, men min 70E fra Change er rimelig slarkete på det ytterste hakket. Burde hatt 65E eller F, men det hadde de ikke inne da jeg var der. Vil også (igjen) tipse om Norsk Undertøimagasin i Oslo. Det ligger i Prinsens gate like ved Steen og Strøm, og har flinke damer der også. Har vært både der og på LaLina, og likt begge steder. Men på LaLina får du litt større utvalg i farger og mønstre, Norsk Undertøimagasin er litt mer konservative i fargene, men har stort utvalg i størrelser de også. Mer eller mindre samme priser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ? Skrevet 23. juli 2007 #267 Del Skrevet 23. juli 2007 A80 :sjenert: jEG HAR A OGSÅ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2007 #268 Del Skrevet 23. juli 2007 Jeg bruker 80E. Før brukte jeg 80C. Når man blir eldre endrer massen i puppene seg, og alt flyter rundt helt uten kontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fager Skrevet 24. juli 2007 #269 Del Skrevet 24. juli 2007 70k Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pemille Skrevet 24. juli 2007 #270 Del Skrevet 24. juli 2007 70k Hei! Får du tak i K her til lands? Har bare hørt om opp til JJ, og jeg bruker J nå. Ser med skrekk fram til jeg evt. skulle bli gravid en gang, og hva som da vil skje med puppene... (Ikke at det ville være så skrekkelig å bli gravid med tid og stunder, altså. Hehe.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 24. juli 2007 #271 Del Skrevet 24. juli 2007 85b Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 24. juli 2007 #272 Del Skrevet 24. juli 2007 Varier litt med hvor jeg handler, det "riktige" er nok 85/90 F, men det er jo ikke så enkelt å oppdrive til hyggelig pris. Ender gjerne opp med en DD eller E, det er overkommelig i litt mer vanlige butikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fager Skrevet 24. juli 2007 #273 Del Skrevet 24. juli 2007 (endret) Hei! Får du tak i K her til lands? Har bare hørt om opp til JJ, og jeg bruker J nå. Ser med skrekk fram til jeg evt. skulle bli gravid en gang, og hva som da vil skje med puppene... (Ikke at det ville være så skrekkelig å bli gravid med tid og stunder, altså. Hehe.) Kanskje ikke her til lands nei, og kanskje ingen andre steder heller når det gjelder vanlige bh´er. Jeg brukte 65gg før jeg giftet meg, størrelsen endret til 65j etter mitt første barn(kunne fortsatt finne bh hos bravissimo), men etter mitt andre barn er størrelsen 70K. Jeg kan jo fortsatt bruke 65 men er ikke lenger vant til å ha det så stramt rundt. Jeg finner nå ikke størrelsen min noen steder ikke hos bravissimo heller . Så jeg bruker amme bh fra bravissimo, tror de går helt opp til M Det er forsåvidt greit, siden jeg ammer fortsatt, gruer meg heller til jeg skal slutte å amme, og hvis jeg da ikke går ned i størrelsen da må jeg fortsette å bruke amme bh fra bravissimo Endret 25. juli 2007 av fager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pemille Skrevet 25. juli 2007 #274 Del Skrevet 25. juli 2007 Kanskje ikke her til lands nei, og kanskje ingen andre steder heller når det gjelder vanlige bh´er. Jeg brukte 65gg før jeg giftet meg, størrelsen endret til 65j etter mitt første barn(kunne fortsatt finne bh hos bravissimo), men etter mitt andre barn er størrelsen 70K. Jeg kan jo fortsatt bruke 65 men er ikke lenger vant til å ha det så stramt rundt. Jeg finner nå ikke størrelsen min noen steder ikke hos bravissimo heller . Så jeg bruker amme bh fra bravissimo, tror de går helt opp til M Det er forsåvidt greit, siden jeg ammer fortsatt, gruer meg heller til jeg skal slutte å amme, og hvis jeg da ikke går ned i størrelsen da må jeg fortsette å bruke amme bh fra bravissimo Takk for svar! Hm, blir spennende å se, håper du går ned akkurat nok til at du kan bruke JJ, da, er ikke det litt det samme som K? (Har ikke helt skjønt DD kontra E f.eks, jeg. Virker som om det stort sett er DD og JJ som er "dobbelbokstavalternativene".) De hadde i alle fall 65JJ på LaLina. Og minst en av dem var veldig trange 65, så 70JJ bør jo også være mulig å få til. Vi er jammen meg noen raringer vi, nesten umulige å kle;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fager Skrevet 25. juli 2007 #275 Del Skrevet 25. juli 2007 Takk for svar! Hm, blir spennende å se, håper du går ned akkurat nok til at du kan bruke JJ, da, er ikke det litt det samme som K? (Har ikke helt skjønt DD kontra E f.eks, jeg. Virker som om det stort sett er DD og JJ som er "dobbelbokstavalternativene".) De hadde i alle fall 65JJ på LaLina. Og minst en av dem var veldig trange 65, så 70JJ bør jo også være mulig å få til. Vi er jammen meg noen raringer vi, nesten umulige å kle;) sant det. Jeg har prøvd JJ også, men K presser litt på puppene allerede, og da presser JJ ennå mer slik at det tyter ut Så da er det vel litt forskjell likevel. Jeg burde egentlig hatt ennå et størrelse større altså L, slik at det passet akkurat, men da måtte jeg returnert bh´en (bravissimo) og det hadde fort blitt mye dyrere derfor nøyet jeg med denne. Jeg håper inderlig at jeg går ned til ihvertfall JJ slik at jeg får brukt normale bh´er Det blir så godt hvis alt går etter planen, at jeg går ned til min idealvekt, slik at når jeg slutter med ammingen, da søke om brystreduksjon, få det innvilget og gå ned til størrelse C :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_ginger_* Skrevet 29. februar 2008 #276 Del Skrevet 29. februar 2008 Jeg er 64 cm rundt under og det er mitt største problem, jeg finner ikke noe bh som passer ;( Nå bruker jeg str. 70 B, men den er for løs. Jeg har prøvd mange forskjellige modeller fra forskjellige produsenter, men alle er for store. Jeg bør egentlig bruke 60 DD (høres rart ut, men det er faktisk en liten cup som tilsvarer ca. 70 B). Har noen hørt om noen butikker som selger sånne størrelser? Prisen spiller ingen rolle. Det eneste jeg kan gjøre er å kjøpe bh på internett, fra butikker i Storbritannia (f.eks. Panache, Freya). Men jeg vil ikke kjøpe noe bh uten å prøve den.. Det som irriteter meg i tillegg er at de produserer bh-er for damer med større pupper (D +), og derfor har de ikke noe push-up bh-er Livet er urettferdig... ;( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. februar 2008 #277 Del Skrevet 29. februar 2008 Jeg er 64 cm rundt under og det er mitt største problem, jeg finner ikke noe bh som passer ;( Nå bruker jeg str. 70 B, men den er for løs. Jeg har prøvd mange forskjellige modeller fra forskjellige produsenter, men alle er for store. Jeg bør egentlig bruke 60 DD (høres rart ut, men det er faktisk en liten cup som tilsvarer ca. 70 B). Har noen hørt om noen butikker som selger sånne størrelser? Prisen spiller ingen rolle. Det eneste jeg kan gjøre er å kjøpe bh på internett, fra butikker i Storbritannia (f.eks. Panache, Freya). Men jeg vil ikke kjøpe noe bh uten å prøve den.. Det som irriteter meg i tillegg er at de produserer bh-er for damer med større pupper (D +), og derfor har de ikke noe push-up bh-er Livet er urettferdig... ;( Jeg tror veldig sikkert at de har det på Lalina i oslo. Det er den undertøysforretningen jeg vet om med best utvalg. Ring og hør! http://www.lalina.no/index.php Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. februar 2008 #278 Del Skrevet 29. februar 2008 Jeg tror veldig sikkert at de har det på Lalina i oslo. Det er den undertøysforretningen jeg vet om med best utvalg. Ring og hør! http://www.lalina.no/index.php Jeg leste forresten nettopp i linken til vg(fra lalinas nettside) at de har fra 60 - 120 i omkrets. Og A- JJcup om noen lurer på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_CELINE_* Skrevet 29. februar 2008 #279 Del Skrevet 29. februar 2008 Herregud føler meg jo helt unormal nå. Fulgte den linken og fant ut at jeg skulle bruke 90 A. HJEEEEEEEEEEELP kan dette stemme da? Bruker 85 B nå men føler ikke at det er helt optimalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2008 #280 Del Skrevet 1. mars 2008 Herregud føler meg jo helt unormal nå. Fulgte den linken og fant ut at jeg skulle bruke 90 A. HJEEEEEEEEEEELP kan dette stemme da? Bruker 85 B nå men føler ikke at det er helt optimalt. IKKE STOL PÅ DE KALKULATORENE!!!! Selv om den sier 90A, så ka det godt tenkes du egentlig trenger 80D for å si det sånn.. Jeg får opp helt ville størrelser når jeg prøver de kalkulatorene, jeg kan lover deg jeg hadde hatt ryggproblemer om jeg fulgte resultatet fra dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå