Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor mye tjener en elektriker i timen? Dvs. hva må jeg tilby for å være konkurransedyktig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svart mener du?

Svart arbeid er ulovlig og derfor brudd på norsk lov.

Gjest Dina i.i.
Skrevet

Ikke svart arbeid nei. ;)

Jeg skal ansette en i bedriften jeg jobber i, og lurer på hva jeg må tilby i lønn, dvs. hvor stor stillingsandel jeg har "råd" til utifra mine budsjetter!

Skrevet
Ikke svart arbeid nei.  ;)

Jeg skal ansette en i bedriften jeg jobber i, og lurer på hva jeg må tilby i lønn, dvs. hvor stor stillingsandel jeg har "råd" til utifra mine budsjetter!

Da bør du henvende deg til LO ;)

Jeg jobber selv i en elektrobedrift så jeg kunne selvfølgelig gitt deg den opplysningen, men synes det er mer riktig at du får infoen den riktige veien.

Viktig å forebygge svaret arbeid vettu ;) Men det er du helt sikert enig i, all den tid du selv er innen bransjen ;)

Skrevet

Jeg lurte bare på om noen kunne antyde ca. lønn jeg da... ;)

Skrevet
Jeg lurte bare på om noen kunne antyde ca. lønn jeg da...  ;)

Det kreves autorisasjon for å jobbe som elektriker. Har din arbeidsgiver det?
Skrevet
Hvor mye tjener en elektriker i timen? Dvs. hva må jeg tilby for å være konkurransedyktig?

Det var da veldig amatørmessig måte å gjøre det på. Skal man ansette folk og tilby lønn, så får du sjekke grundig.

Skrevet
Det kreves autorisasjon for å jobbe som elektriker.  Har din arbeidsgiver det?

Jeg jobber i en helt annen bransje, men bedriften ønsker å ansette en autorisert elektriker. Ikke verre enn det!

Skrevet
Det var da veldig amatørmessig måte å gjøre det på. Skal man ansette folk og tilby lønn, så får du sjekke grundig.

Jeg tenkte å ta en kjapp sjekk her på om noen vet hvordan nivået er sånn ca. Må da vel være lov det... ;)

Men elektrikere har tydeligvis veldig "hemmelige" timelønner, så jeg får vel undersøke et annet sted! Trodde liksom ikke det var noen "big deal" å si omtrentlig hva en elektriker har i timelønn, men jeg tok visst feil! :ler:

Skrevet
Jeg tenkte å ta en kjapp sjekk her på om noen vet hvordan nivået er sånn ca. Må da vel være lov det...  ;)

Men elektrikere har tydeligvis veldig "hemmelige" timelønner, så jeg får vel undersøke et annet sted! Trodde liksom ikke det var noen "big deal" å si omtrentlig hva en elektriker har i timelønn, men jeg tok visst feil!  :ler:

Ja, søk et annet sted du ;)

Stillingsannonse i avisen kan være et sted å begynne. På konferansen kan du jo spørre om hva vedkommende ønsker i lønn.

Ellers ligger det som du ser info om å ringe LO lenger opp. Er det veldig viktig for bedriften du jobber i å få vite lønnsnivået, så har du sikkert ringt LO for flere timer siden.

Veldig troverdig dette gitt :ironi:

Skrevet
Jeg jobber i en helt annen bransje, men bedriften ønsker å ansette en autorisert elektriker. Ikke verre enn det!

Nei, er sikkert ikke verre enn det. Det virker faktisk veldig troverdig. Dette er selvfølgelig helt normal fremgangsmåte også.

Skrevet
Men elektrikere har tydeligvis veldig "hemmelige" timelønner, så jeg får vel undersøke et annet sted! Trodde liksom ikke det var noen "big deal" å si omtrentlig hva en elektriker har i timelønn, men jeg tok visst feil!  :ler:

Alt som stinker av svart arbeid er "big deal" ;)
  • 1 år senere...
Skrevet
Alt som stinker av svart arbeid er "big deal" ;)

For at elektrikeren skal jobbe som elektriker så trenger du først å ansette ein autorisert installatør ,han skal minst ha 550000 i året .

Elektrikeren tjener sikra 400000 i året

Helsing elektriker

Gjest Gjest
Skrevet

Trådstarter har sikkert ansatt en elektriker for lenge siden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...