Dina Skrevet 18. oktober 2006 #1 Skrevet 18. oktober 2006 Hvor mye tjener en elektriker i timen? Dvs. hva må jeg tilby for å være konkurransedyktig?
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #2 Skrevet 18. oktober 2006 Svart mener du? Svart arbeid er ulovlig og derfor brudd på norsk lov.
Gjest Dina i.i. Skrevet 18. oktober 2006 #3 Skrevet 18. oktober 2006 Ikke svart arbeid nei. Jeg skal ansette en i bedriften jeg jobber i, og lurer på hva jeg må tilby i lønn, dvs. hvor stor stillingsandel jeg har "råd" til utifra mine budsjetter!
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #4 Skrevet 18. oktober 2006 Ikke svart arbeid nei. Jeg skal ansette en i bedriften jeg jobber i, og lurer på hva jeg må tilby i lønn, dvs. hvor stor stillingsandel jeg har "råd" til utifra mine budsjetter! ← Da bør du henvende deg til LO Jeg jobber selv i en elektrobedrift så jeg kunne selvfølgelig gitt deg den opplysningen, men synes det er mer riktig at du får infoen den riktige veien. Viktig å forebygge svaret arbeid vettu Men det er du helt sikert enig i, all den tid du selv er innen bransjen
Dina Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg lurte bare på om noen kunne antyde ca. lønn jeg da...
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #6 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg lurte bare på om noen kunne antyde ca. lønn jeg da... ← Det kreves autorisasjon for å jobbe som elektriker. Har din arbeidsgiver det?
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #7 Skrevet 18. oktober 2006 Hvor mye tjener en elektriker i timen? Dvs. hva må jeg tilby for å være konkurransedyktig? ← Det var da veldig amatørmessig måte å gjøre det på. Skal man ansette folk og tilby lønn, så får du sjekke grundig.
Dina Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 18. oktober 2006 Det kreves autorisasjon for å jobbe som elektriker. Har din arbeidsgiver det? ← Jeg jobber i en helt annen bransje, men bedriften ønsker å ansette en autorisert elektriker. Ikke verre enn det!
Dina Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 18. oktober 2006 Det var da veldig amatørmessig måte å gjøre det på. Skal man ansette folk og tilby lønn, så får du sjekke grundig. ← Jeg tenkte å ta en kjapp sjekk her på om noen vet hvordan nivået er sånn ca. Må da vel være lov det... Men elektrikere har tydeligvis veldig "hemmelige" timelønner, så jeg får vel undersøke et annet sted! Trodde liksom ikke det var noen "big deal" å si omtrentlig hva en elektriker har i timelønn, men jeg tok visst feil!
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #10 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg tenkte å ta en kjapp sjekk her på om noen vet hvordan nivået er sånn ca. Må da vel være lov det... Men elektrikere har tydeligvis veldig "hemmelige" timelønner, så jeg får vel undersøke et annet sted! Trodde liksom ikke det var noen "big deal" å si omtrentlig hva en elektriker har i timelønn, men jeg tok visst feil! ← Ja, søk et annet sted du Stillingsannonse i avisen kan være et sted å begynne. På konferansen kan du jo spørre om hva vedkommende ønsker i lønn. Ellers ligger det som du ser info om å ringe LO lenger opp. Er det veldig viktig for bedriften du jobber i å få vite lønnsnivået, så har du sikkert ringt LO for flere timer siden. Veldig troverdig dette gitt
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #11 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg jobber i en helt annen bransje, men bedriften ønsker å ansette en autorisert elektriker. Ikke verre enn det! ← Nei, er sikkert ikke verre enn det. Det virker faktisk veldig troverdig. Dette er selvfølgelig helt normal fremgangsmåte også.
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #12 Skrevet 18. oktober 2006 Men elektrikere har tydeligvis veldig "hemmelige" timelønner, så jeg får vel undersøke et annet sted! Trodde liksom ikke det var noen "big deal" å si omtrentlig hva en elektriker har i timelønn, men jeg tok visst feil! ← Alt som stinker av svart arbeid er "big deal"
Gjest elis Skrevet 27. juni 2008 #13 Skrevet 27. juni 2008 Alt som stinker av svart arbeid er "big deal" For at elektrikeren skal jobbe som elektriker så trenger du først å ansette ein autorisert installatør ,han skal minst ha 550000 i året . Elektrikeren tjener sikra 400000 i året Helsing elektriker
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2008 #14 Skrevet 27. juni 2008 Trådstarter har sikkert ansatt en elektriker for lenge siden
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå