Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #21 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg har gått ned 18 kg, og mange cm er forsvunnet.. men hvor mange cm tror dere har forsvunnet fra leggene?! 1 ussel cm!!
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #22 Skrevet 18. oktober 2006 Noen som har erfaring med Duoboots`?
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #23 Skrevet 18. oktober 2006 Noen som har erfaring med Duoboots`? ← Bra erfaring. Mål etter anvisninge, og du er sikret bra støvletter.
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #24 Skrevet 19. oktober 2006 Mine legger er 43 cm på det kraftigste. Har aldri hatt lange støveletter, inntil i sommer. I en Biancbutikk kunne de blokke ut bredden over leggen, maksgrensen var vel 43 cm. Hadde aldri hørt om dette før, kjøpte støvelettene, fikk dem blokket ut og de sitter som et skudd. Storførnøyd. Har hørt at dette kan også gjøres hos skomakeren. Men vil anta at blokkingen avhenger av skinntype, feks bra, mykt skinn er lettere å blokke enn dårlig, stivt skinn. Husmusa
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2006 #25 Skrevet 2. november 2006 http://www.raringen.no/article/00175.shtml Her får dere vite hvordan dere får kjøpt støvletter som passer folkens! :D :D
Gjest gjesta Skrevet 2. november 2006 #26 Skrevet 2. november 2006 Jeg blir helt sjokkert over å lese dette her. "Jeg kommer ikke ned i støvlettene", vel da er det bare en ting som gjelder og det er trening og et ordentlig kosthold. Ta et målbånd og se hvor stort 36 cm egentlig er... Det nytter ikke å skylde på skoene når det er hos en selv problemet ligger. ← har bare et ord jeg; UVITENDE! jeg har alltid hatt tykke legger, både når jeg var slank og nå som jeg ikke er det. nå er det min egen feil at jeg ikke får de opp, men ikke kom her å si at tykke legger er noe som kun har med kosthold og trening å gjøre. før var jeg slank, men leggene var fortsatt for tykke for enkelte modeller. og det er kjipt. Man kan ikke slanke seg til tynne legger. man kan bli mindre men om man er normalvektig så skal man jo ikke slanke leggene heller. man er som man er, og det har ikke alt med trening å gjøre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå