Gjest Gjest_Embla_* Skrevet 17. oktober 2006 #1 Skrevet 17. oktober 2006 De siste 4 dagene har jeg knapt spist, blir ikke sulten. Idag f.eks spiste jeg et rundstykke uten pålegg på jobb, en skål kornblanding med cultura da jeg kom hjem og enda en skål kornblanding til kvelds. Og så lite eller mindre har jeg altså spist de siste dagene. Og jeg har en jobb hvor jeg er ganske aktiv. Hvor lenge kan man holde på sånn før det er skadelig? Tar vitaminpiller og Udo's choice hver dag så jeg får jo i meg litt næring. Har hodepine stort sett hele tiden, kan det komme av for lite mat? Skal til legen på fredag så jeg håper jeg får noen råd da ...
Latee Skrevet 18. oktober 2006 #2 Skrevet 18. oktober 2006 Hadde det sånn for en stund siden jeg og, men gikk over etter noen dager. Hør med legen din du. Hodepine kan komme av for lite mat ja. Pass på å få i deg nok vann også, lett å få hodepine om du ikke gjør det.
animelona Skrevet 19. oktober 2006 #3 Skrevet 19. oktober 2006 Prøv å tilberede maten sånn at den ser litt delikat ut. Kjøp et godt brød, sleng på et salatblad, en osteskive, en tomatskive og dryss på et krydder du liker. Hvis du ikke har matlyst så må du gjøre maten så fristende som mulig! Prøv også å spise eple eller gulrot. Det skal øke matlysten. Et tilskudd av sink skal også være bra hvis man har dårlig matlyst!
LilleLy Skrevet 19. oktober 2006 #4 Skrevet 19. oktober 2006 Hvis det hjelper; du kan godt få litt av min matlyst Neida, oppsøk lege hvis du er plaget av hodepine. Det kan jo godt ha en sammenheng dersom du spiser så lite!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå