Gjest Cand.polit Skrevet 18. oktober 2006 #21 Skrevet 18. oktober 2006 Master i et samfunnsvitenskapelig fag, jobber i et departement ← Tok det lang tid før du fikk jobb? Jeg har akkurat begynt å søke
Shoegal Skrevet 19. oktober 2006 #22 Skrevet 19. oktober 2006 Tok det lang tid før du fikk jobb? Jeg har akkurat begynt å søke ← Jeg fikk den første jobben jeg søkte, så det gikk vel bare 1-2 mnd fra jeg var ferdig til jeg var i jobb. Tror jobbsøking har mye med tilfeldigheter å gjøre. Jobben jeg søkte var veldig relevant for utdanningen min, utlysningen kom på et passende tidspunkt, han som leste søknaden min likte den og jeg hadde god kjemi med de som intervjuet meg. Det er med andre ord en del som skal klaffe, så for noen tar det kortere eller lengre tid enn for andre. Lykke til med søkingen!
Annabell Skrevet 19. oktober 2006 #23 Skrevet 19. oktober 2006 Jusstudent, skal jobbe som advokatfullmektig når jeg blir ferdig
Mamma1 Skrevet 19. oktober 2006 #24 Skrevet 19. oktober 2006 Grunnfag engelsk og norsk, 2 mellomfag i engelsk +PPU= adjunkt. Jobber som lærer i vgs.
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #25 Skrevet 19. oktober 2006 Har Lærerhøyskolen, jobber som adjunkt og er veldig fornøyd med lønna, tjener 366 000,-
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå