Gå til innhold

Er Redken shampoo og balsam bra?

Anbefalte innlegg

Skrevet
på alternative-beauty.com går du Redken All Soft,shampoo,balsam og Heavy Cream (kur) for 180 kr. :blunke:

For 1 liter?
Skrevet
Tror de skriver ned verdien....

Det kan du fort brenne deg på.

Gjest Deception
Skrevet
Det kan du fort brenne deg på.

Skulle tro at det å betale moms var verdens undergang, og at man fikk bot? Dessuten duger ikke vanlige valutakalkulatorer, har jeg fått erfare. Man må bruke tollvesenets omregningskurser. Jeg TRODDE en pakke jeg bestilte holdt seg akkurat under grensen, men i realiteten var verdien hele 204 NOK=moms og gebyr på 85 kr=150 kroner ekstra...

Skrevet
Skulle tro at det å betale moms var verdens undergang, og at man fikk bot? Dessuten duger ikke vanlige valutakalkulatorer, har jeg fått erfare. Man må bruke tollvesenets omregningskurser. Jeg TRODDE en pakke jeg bestilte holdt seg akkurat under grensen, men i realiteten var verdien hele 204 NOK=moms og gebyr på 85 kr=150 kroner ekstra...

Selvfølgelig er det ikke det, men vinninga går fort opp i spinninga.

Skrevet

Nå selger de redken shampo på nille! begynner å lure på om det er ekte jeg nå, enda jeg har kjøpt på europris og smart club fra før av. men samme det, om den er bra og billig så kjøper jeg :)

Skrevet
For 1 liter?

Nei ,for vanlig størrelse.dvs 300ml for shampoo og balsam og 250 ml for heavy kure.

Trenger IKKE skrive ned verdien da det tilsammen kommer på 180 kr. :klappe:

Skrevet
Nei ,for vanlig størrelse.dvs 300ml for shampoo og balsam og 250 ml for heavy kure.

Aner ikke hvilken valutakalkulator du regner på, men jeg får at det blir rett over 200 kroner.

Skrevet

Både europris, nille og wearhouse selger redken. Det har jeg sett med egne øyne så ikke nekt..... :frustrert:

Skrevet

Ok, men da blir jo det dyrere enn på smartclub. Der betalte jeg 299 kr for 1 liter :)
Skrevet

Jeg kjøpte nettop all soft shampo og balsam på Lf, men lurer på om jeg må betale toll.. Tror det kom på en 204 kr. :tristbla::frustrert::sinnatagg: toll grense :frustrert:

Skrevet
Aner ikke hvilken valutakalkulator du regner på, men jeg får at det blir rett over 200 kroner.

dollaren var ikke så høy da jeg bestillte.

er 2 mnd siden.

Skrevet
Jeg kjøpte nettop all soft shampo og balsam på Lf, men lurer på om jeg må betale toll.. Tror det kom på en 204 kr.  :tristbla:  :frustrert:  :sinnatagg:  toll grense :frustrert:

er det noe å lure på da? :ler:

du får jo beskjed når det blir over 200 kr.

Skrevet

Så annonse i et blad om Redken på Nille. Kun kr 139,- pr flaske.

Har brukt Redken for farga hår lenge, og tror ikke jeg bytte med det første. Håret blir kjempefint og det samme blir hodebunnen (og jeg har veeldig sensitiv hodebunn..).

Skrevet
er det noe å lure på da? :ler:

du  får jo beskjed når det blir over 200 kr.

Det lurte jeg også på, da jeg fikk det om jeg la mere i handlekurven. Men når det kun var disse to produktene så regnet jeg med at det ikke ble toll. Vet jo enda ikke om det ble toll, men fikk ikke pakken etter to dager som jeg bruker å få.

Gjest Deception
Skrevet
Det lurte jeg også på, da jeg fikk det om jeg la mere i handlekurven. Men når det kun var disse to produktene så regnet jeg med at det ikke ble toll. Vet jo enda ikke om det ble toll, men fikk ikke pakken etter to dager som jeg bruker å få.

Er det én krone over grensen (etter omregningskursene inne på toll.no, ikke vanlige valutakalkulatorer), må du betale 25% moms av vareverdi+frakt, pluss et gebyr til Posten på 85 kroner. Ikke regn med at de ser mellom fingrene på småbeløper (det gjør de nemlig ikke).

Gjest Nattblomst
Skrevet

Redken All Soft-produktene er de beste jeg har prøvd. Og jeg har prøvd mye forskjellig.

Skrevet
Både europris, nille og wearhouse selger redken.

Vet ikke helt hva jeg syns om at ynglings-shampoen min selges på sånne typer butikker.. Seriøst. Skal ikke redken være ordentlig salong-shampo da!? Minner om schwartzkopf (?) som plutselig gikk fra kvalitet til litt sånn halvveis da det dukket opp både her og der. :forvirret:

Fy Redken! :frustrert:

(Høres kanskje snerpete ut :ler: men er bare det jeg tenker..)

Skrevet

på forbrukerinspektørene hadde de et innlegg om falske puma/nike/andre sportsmerker. det er vel ingenting i veien for at det samme kan være med shampoo? kan jo forsåvidt være like falsk. begynner å lure litt...

Skrevet

Jeg liker IKKE Redken i det hele tatt! Lukter dårlig og gir meg fett hår i hodebunnen og tørt i tuppene! :frustrert:

Nå har jeg krøllete, blondt hår da, og til min hårtype er Kerastase og Bumble&Bumble superbra!

Joico sin K-PAK serie er visst helt fantastisk i følge frisøren min (men ganske dyr) Det skal jeg prøve neste gang! :)

Skrevet
Håret mitt liker Redken, men shampoene er for sterke for hodebunnen min. Bruker derfor spesialshampo for sensitiv hodebunn sammen med balsam fra Redken (all soft eller blonde glam). Fungerer bra for meg.

Frisøren jeg gikk til forrige gang anbefalte meg å ha to shampoer å bytte mellom. Så kunne man bruke en for håret ene gangen, og en for hodebunnen andre gangen. Altså annen hver gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...