Gå til innhold

Er Redken shampoo og balsam bra?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg liker ikke redken.. Jeg sverger til kèrastase.. Jeg bruker kèrastase rèsistance og er superfornøyd med den, får babyhår, skikkelig mykt og med litt bølger i.. Og den bygger virkelig opp håret mitt også..

Men altså, alle har jo forskjellige hårtyper og hodebunnstyper, så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Redken all soft-serien veldig godt. Spesielt hårkuren er bra. Men i det siste har jeg fått en ny favorittshampoo; Bumble & Bumbles Creme de Coco-shampoo. Synes den faktisk er hakket bedre. Kerastase har knallgode hårkurer (masqueintense), men prøvde en shampoo derifra som ikke var noe særlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjøpte også redken på europris, når jeg bodde i trondheim kjøpte jeg de på smartclub, og handlet mange i usa da jeg var der. fine produkter, iallefall til mitt hår, når bruker jeg color extreme, håret blir kjempefint av den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også kjøpt Redken på Europris. Og det er akkurat det samme som ekte vare. 350 kr. er ikke sååå billig for sjampo...

Jeg synes Redken er bra, men har blitt veldig lei av lukta nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dalwhinnie

Håret mitt liker Redken, men shampoene er for sterke for hodebunnen min. Bruker derfor spesialshampo for sensitiv hodebunn sammen med balsam fra Redken (all soft eller blonde glam). Fungerer bra for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_*Lisa*_*
Jeg liker Redken all soft-serien veldig godt. Spesielt hårkuren er bra. Men i det siste har jeg fått en ny favorittshampoo; Bumble & Bumbles Creme de Coco-shampoo. Synes den faktisk er hakket bedre.

Enig; jeg liker både AllSoft og Bumble&Bumble Creme de Coco.

MEN: Det står alltid på disse frisørshampooene at de garanterer for ektheten av dem kun hvis de er kjøpt hos profesjonell frisør. Og jeg husker jeg leste i Allure om "fake" merkeshampoo som ble solgt i store flasker på billige utsalgssteder. Dette kunne jo ha vært skremselspropaganda altså, for å få oss til å bruke masse penger hos frisøren, men jeg synes uansett det høres litt fishy ut at de selger dem så billig - og på steder som Europris og Smartclub.

Ikke vet jeg! :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elfrida

Jeg har kjøpt Redken både hos frisør og på billigsjapper (Smart Club, internett, billig i USA) og har aldri merket noen som helst forskjell.

Jeg aner ikke hvorfor det er så himla dyrt hos frisøren, men jeg tviler på at det er fordi alle andre selger fake ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror det er ekte, veldig sikker på det, fordi på smart club i sommer ble alle flaskene av redken kjøpt opp når det var salg, fordi frisører ikke ville at de skulle selges der.... sier jo litt d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri prøvd redken, men er nysgjerrig... Jeg er veldig fan av kerastase resistance, hvilken redken-sjampo er mest lik denne? hvis det er noen som er det... Jeg har halvlangt hår som blir farget ofte, og sparer til langt nå. Liker sjampoer som gir glans og sunt hår, men ikke flatt, fett eller tynt håt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Deception

Jeg forguder Kerastase Resistance. Den Redken-shampoen som er nærmest, er Extreme, men den takler jeg ikke i det hele tatt (=flatt hår og veldig sterk vanilje/karamellukt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forguder Kerastase Resistance. Den Redken-shampoen som er nærmest, er Extreme, men den takler jeg ikke i det hele tatt (=flatt hår og veldig sterk vanilje/karamellukt).

Urk! Hva med all soft?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
på alternative-beauty.com går du Redken All Soft,shampoo,balsam og Heavy Cream (kur) for 180 kr. :blunke:

Ikke ifølge valutakalkulatoren. $30,45 = NOK 205,23, så se opp for moms og tollbehandlingsgebyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...