Gå til innhold

Min bok

Chennai

Anbefalte innlegg

Ny bok, nye muligheter!

Det har vært en lang dag på jobb, og resten av uka blir likedan. Akkurat nå er vi litt få på jobb også, men det skal da gå rundt :)

Har hatt kjempeproblemer med et av datasystemene vi bruker, bruker en evighet på å logge på og når jeg først er innlogget, blir jeg gjerne kastet ut etter fem minutter... Passet veldig dårlig i dag, da jeg måtte legge inn et kjempetilbud til en kunde - tror det tok nærmere tre timer før jeg var ferdig. Nå fikk jeg gjort mye annet inne i mellom da, ellers kunne jeg nok ha blitt ferdig før. Men jeg skal love jeg var ivrig på å trykke save underveis! ;)

Mye som skjer på kontoret for tiden, hele året har egentlig ganske så interessant. Heldigvis har året vært veldig bra for min avdeling, og jeg håper det fortsetter slik. Så kanskje det blir en bra bonus neste år?? :sjarmor:

Nå burde jeg egentlig ha vært en flink husmor, men det kan vente til i morgen.

Bør legge meg snart uansett, for jeg bør dra tidlig. Oops, månedskortet mitt går ut i morgen - men er det i morgen tidlig eller i morgen kveld??

*huske å sjekke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Endelig har jeg beina på bordet. Nok en lang hektisk dag er over.

Men jeg har fått min ukentlige dose med akupunktur, og det er så deilig. Føler at jeg virkelig får slappet av.

Jeg slapper faktisk av så fort jeg stikker foten innenfor døren der.. :ler: Akkurat som om skuldrene senkes automatisk, og pulsen går ned et par hakk. I dag var jeg så slapp at jeg nesten var nummen. Nesten så jeg lurte på om jeg ville klare å reise meg opp igjen.

Men jeg gikk nå avgårde med ny energi! ;)

Prøver å sette opp en liste over alt Lille trenger nå til barnehagen. Hun mangler litt på ullfronten, og så må vi definitivt ha nye høst og vintersko. Blir nok en liten shoppingrunde på lørdag er jeg redd.

Og så lurer jeg på om jeg rekker å øl med kollegaer på fredag? Mannen har nok lyst til å være hjemme med Lille :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært ute og gått lang tur, tross været! Jeg og Lille, begge i regntøy, på vei oppover mot skogen. Det var ganske sølete, så vi gikk ikke så mye i skogen, men så på masse fine hus i stedet.

Vi fikk tid til litt shopping på tampen av dagen, så nå har Lille fått nye rosa vintersko og noen fine høstsko til hjemmebruk. Cherrox fant vi ikke, så det får vi kjøpe til uken. Jeg burde jo hatt vintersko jeg også, men det får bli en annen shoppingrunde.

Skulle ønske jeg plutselig fikk masse penger og muligheten til å ta meg en skikkelig aleneferie. Jeg trenger litt tid for å tenke - og sove ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Chic! Har vært innom i boken din ;)

Mannen har lagt Lille, og jeg tror han har sovnet selv også. Så jeg sitter her med beina på bordet og pc'en på fanget og bare koser meg.

Formen har vært så som så i dag. Var skikkelig gåen i dag morges, men det ser ut til å ha gått over. Heldigvis tok mannen med seg Lille på Autofilmessen, så da fikk jeg slappet av en stund.

Vi har vært ute og ryddet i hagen i dag også. Lille fikk på seg den nye regnbuksa og gikk rundt med sin egen lille trillebår. Jeg fikk klippet en del på hekken, og rakt en del langs gangveien. Plenen vår er en katastrofe... Den burde vært klippet for lengst, så når man raker på den får den jo omtrent midtskill :overrasket::overrasket::overrasket:

Ja ja, satser på at mannen får klippet litt før snøen kommer...

Jeg må prøve å lage en ukeplan tror jeg. Det er mye som skjer om dagen, og mye som skal gjøres - og jeg er egentlig så sliten at jeg ikke helt vet hvilket ben jeg skal stå på. Men men, man holder da fasaden allikevel. Av og til lurer jeg på hvorfor jeg egentlig ikke bare kaster inn håndklet?

Men det passer jo liksom aldri :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg tilbake med beina på bordet :sjarmor:

Nok en busy dag på kontoret er over. Fikk gjort unna en del små rapporter på morgenen og noen tilbud. Har jobbet med en del ting jeg vanligvis ikke gjør så mye, og har snakket med en svenske i dag som hvertfall ikke vet hva han driver med. Håper han har funnet de svarene vi er ute etter i morgen.

Jeg burde ha svart min kunde i dag, men det turte jeg ikke da det svensken hadde gitt meg ikke holdt mål.

Lille har vært blid som en sol i dag, hun brukte jo en halv evighet på å sovne, men det gikk da tilslutt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...