Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Revenka
Skrevet
Allværsjakker er til fritidsbruk. Får angst når jeg ser noen i byen med slike jakker. Vi har da paraply hvis det regner, og er du ute og sykler kalles det trening og da er det greit, men ikke til shopping, kafebesøk o.l.

:ler::ler::ler::ler::ler::ler::ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker mer og mer på det at om jeg sykler så kalles det trening jeg. for jeg sykler av og til for å komme frem jeg, og ikke for trening. (sykler ALDRI for trening, men sykler gjør jeg!)

Med andre ord: skal jeg GÅ til jobb må jeg bruke paraply, skal jeg sykle til jobb er det trening og da kan jeg få ha regntett jakke?

Jaja, heldigvis kler jeg på meg etter eget hode, og ikke KG. Og godt er nok det :ler:

Skrevet
Tenker mer og mer på det at om jeg sykler så kalles det trening jeg. for jeg sykler av og til for å komme frem jeg, og ikke for trening. (sykler ALDRI for trening, men sykler gjør jeg!)

Med andre ord: skal jeg GÅ til jobb må jeg bruke paraply, skal jeg sykle til jobb er det trening og da kan jeg få ha regntett jakke?

Jaja, heldigvis kler jeg på meg etter eget hode, og ikke KG. Og godt er nok det :ler:

Jeg kan ikke forstå at det skal være så flut med regntøy når alternativet er å bli våt. Komme fram, enten til jobb eller butikk eller hva det er, og så være våt rundt det hele, kliss på lårene, våt i håret....usj....

Skrevet

Godt sagt :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...