Gjest gjesten Skrevet 17. oktober 2006 #1 Skrevet 17. oktober 2006 jeg jobber på fjrde året i en barnehage, alsker jobben og barna, men det erså utrolig mye konflikter med de voksne! her skal vi stjele ideene til andre, smiske med foreldre for siden og baktale de, "glemme" og innformere andre ansatte om ting for siden og lage bråk om at de ikke følger med osv. er så utrolig sliten av og gå på nåler, mulig dette er fordi jeg er en mann i en barnehage , men jeg vurderer nå seriøst og bytte jobb. så jeg lurer da på om dette er vanlig i de fleste barnehager??
Gjest Sesi Skrevet 17. oktober 2006 #2 Skrevet 17. oktober 2006 jeg jobber på fjrde året i en barnehage, alsker jobben og barna, men det erså utrolig mye konflikter med de voksne! her skal vi stjele ideene til andre, smiske med foreldre for siden og baktale de, "glemme" og innformere andre ansatte om ting for siden og lage bråk om at de ikke følger med osv. er så utrolig sliten av og gå på nåler, mulig dette er fordi jeg er en mann i en barnehage , men jeg vurderer nå seriøst og bytte jobb. så jeg lurer da på om dette er vanlig i de fleste barnehager?? ← Jeg har jobbet i bhg og dette har jeg ALDRI opplevd!!
Lipstick Skrevet 18. oktober 2006 #3 Skrevet 18. oktober 2006 Har ikke opplevd det jeg heller. Dette høres ikke profesjonellt ut Bytt jobb eller ta det opp med noen.
Snuppen Skrevet 18. oktober 2006 #4 Skrevet 18. oktober 2006 Studerer førskolelærer nå..og har jobbet en del i barnehage,aldri opplevd no sånn jeg heller.. men kjente meg litt igjen i det å smiske med foreldrene for så å baksnakke dem,noen i personalet er flinke til å baksnakke foreldre,andre i personalet osv.. men sånn er d vel overalt? bytt jobb men ikke yrke! vi trenger menn i bhagen:)
Lipstick Skrevet 18. oktober 2006 #5 Skrevet 18. oktober 2006 bytt jobb men ikke yrke! vi trenger menn i bhagen:)← Fullstendig enig
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #6 Skrevet 18. oktober 2006 jeg jobber på fjrde året i en barnehage, alsker jobben og barna, men det erså utrolig mye konflikter med de voksne! her skal vi stjele ideene til andre, smiske med foreldre for siden og baktale de, "glemme" og innformere andre ansatte om ting for siden og lage bråk om at de ikke følger med osv. er så utrolig sliten av og gå på nåler, mulig dette er fordi jeg er en mann i en barnehage , men jeg vurderer nå seriøst og bytte jobb. så jeg lurer da på om dette er vanlig i de fleste barnehager?? ← Jeg må si at jeg kjenner meg ganske så godt igjen ja. Personlig så tror jeg dette er noe som lett oppstår på kvinnedominerte arbeidsplasser. Vi kvinnfolk er flinke til å sladre bak ryggen på hverandre, men ikke så gode på å konfrontere noen face to face. Sånn ellers håper jeg at du fortsetter å jobbe i barnehage. Er det noe som trengs der så er det mannfolk. Ungene synes også det er kjempemorsomt.
Snuppen Skrevet 21. oktober 2006 #7 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg er veldig enig der,jeg er i praksis nå ,og som student hører jeg masse sladder på personalrommet..masse damer som sitter og snakker vettu.om hverandre,så går den ene og man snakker om den som gikk med en av de man snakket om 2minutter før...hehe..sånn er vel vi bare.. men jeg liker ikke baksnakke,og prøver å skifte tema heller jeg..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå