Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lurer bare på om lønnen er den samme overalt? Jeg har jobbet i bhg siden 2000 og har to egen barn. Har en timeslønn på 108 kr gjennom TopTemp. Hva med dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I og med at jeg kun har vært i praksis uten å få betaling aner jeg ikke hva det er vanlig å tjene i timen, men jeg synes 108 kroner var lite. Er det vanlig at en assistent/vikar tjener så dårlig?

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet
I og med at jeg kun har vært i praksis uten å få betaling aner jeg ikke hva det er vanlig å tjene i timen, men jeg synes 108 kroner var lite. Er det vanlig at en assistent/vikar tjener så dårlig?

Det er det jeg lurer på. ;)

Skrevet

Det er i hvertfall 7,50 mer i timen enn jeg tjener som SFO-assistent med annsinitet siden 1999.

Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Jobber som vikar i barnehage, men ikke gjennom byrå. Får rundt 107kr i timelønn.

Skrevet
Er det vanlig at en assistent/vikar tjener så dårlig?

Jepp.

Skrevet

Jeg er sjokkert. :overrasket:

Har møtt utrolig mange dyktige assistenter i barnehagen som tar ansvar og har lengre arbeidsdager (bunden tid) enn pedagogiske ledere. Er det noen som fortjener bedre lønn så er det assistentene.

Alle ansatte i barnehager burde fått litt mer lønn å rutte med da. Å ta vare på barn er faktisk en av verdens viktigste jobber, mener jeg :hjerte:

Skrevet
Jeg er sjokkert. :overrasket:

Har møtt utrolig mange dyktige assistenter i barnehagen som tar ansvar og har lengre arbeidsdager (bunden tid) enn pedagogiske ledere. Er det noen som fortjener bedre lønn så er det assistentene.

Alle ansatte i barnehager burde fått litt mer lønn å rutte med da. Å ta vare på barn er faktisk en av verdens viktigste jobber, mener jeg :hjerte:

Ja.. enig.. men de har faktisk akkurat fått et lønnsløft.. Fra 103 kr timen til 107 (uten annsinitet).. Med 3 eller var det 4 års ansinitet skal lønna gå opp noen kr pr time. TS - sjekk med norsk kommuneforbund.. de bør kunne svare deg på spørsmålet ditt.

Skrevet

Jeg har fått 100 gjennom vikarbyrå, uten erfaring fra barnehage. >Fælt at de som har jobbet i flere år bare får noen kroner mer i lønn enn en helt ny!

Skrevet

Hadde 105 kr timen. Jobbet gjennom adecco, i fjor (2005).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...