Donpedro Skrevet 17. oktober 2006 #1 Skrevet 17. oktober 2006 Kan man sette opp fysio og kiropraktikk på egenandelskortet om man har legehenvisning?
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #3 Skrevet 17. oktober 2006 Fysio kan du, men ikke kiropraktor. ← Nei, du kan ikke sette opp behandling hos fysioterapeut på egenandelskort 1 (det som gjelder for lege, medisiner og reise). Men det finnes et egenandelstak 2, hvor blant annet fysioterapeut går under.
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #4 Skrevet 17. oktober 2006 Når det gjelder kiropraktor så er det kommet nye regler, så jeg slipper å samle opp kvitteringer og søke om å få noe refundert. Trygdekontoret (eller hvem det nå er) har endret reglene, så nå betaler jeg mindre hos kiropraktoren (de trekker fra refusjonsbeløpet når jeg skal betale, og så er det et oppgjør mellom kiropraktor og trygdekontor etterpå). Vet ikke om det samme er hos fysioterapeut?
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #6 Skrevet 17. oktober 2006 Hvor høyt er tak 2? ← 2500,- Det er altså i tillegg til de ca. 1600,- som gjelder egenandelstak 1.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå