Gjest gjest1 Skrevet 17. oktober 2006 #1 Skrevet 17. oktober 2006 Om ikke så lenge skal jeg på jobbintervju. Ser egentlig fram til det, for dette er en jobb jeg kunne tenke meg. Jeg viste at stillingen skulle bli lyst ut, lenge før den ble det. Jeg har blitt fortalt flere ganger at ei annen har første rett på stillingen, og at det er galt å ikke la henne få den stillingen. Hun har vært lene i kommunen og reglene er slik og slik. Den er grei, det forstår jeg. Men er det nødvendig å informere om det flere ganger? Intervju rundene må de igjennom uansett. Både før den ble lyst ut, etter at den ble lyst ut og nå når søknadfristen har gått ut. Dette gjør jo at motovasjonen til oss andre søkere blir borte. Hvordan få motivasjoen til å bygges opp igjen? Gode råd?
Gjest gjest1 Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg trenger virkelig hjelp. PLEASE!
Gjest gjesten Skrevet 19. oktober 2006 #3 Skrevet 19. oktober 2006 En ting er at hun "fortjener" stillingen fordi hun har vært i kommunen i x- antall år. En helt annen ting er om hun egentlig er kvalifisert til stillingen i realiteten sett bort fra alle årene hun har vært ansatt. Om du tror du har bedre kvalifikasjoner kan det jo være en motivasjon å gjennomføre intervjuet på en så god måte at du danker henne helt ut i konkurransen
Malama Skrevet 19. oktober 2006 #4 Skrevet 19. oktober 2006 Her er din motivasjon: Hvorfor tror du de forteller deg dette så mange ganger? NETTOPP for å demotivere deg(skremme deg bort. Ja, for uansett hvor mye lenge hun har vært der og fått "forkjørsrett", de har ikke lov til å ansette en person dersom en annen søker er bedre kvalifisert. Så vis at du ikke lar deg "skremme bort" av at de har en søker de synes de vil ha i jobben, du fortjener den dersom du er bedre kvalifisert, og da så! VIS DEM!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå