Mookie Skrevet 17. oktober 2006 #1 Skrevet 17. oktober 2006 Jeg er så himla trøtt for tida!!! Sover nok og sånn, trener osv, men alikevel er jeg trøtt og slapp!! Av og til føles beina mine som nudler, og hjernen min helt fraværendes !! Er det bare høsten eller mørketida? Hva kan man gjøre for å få mere energi? Blir så av å gå rundt å være trøtt og slapp, det er så kjedelig Jeg vil sprudle som i sommer
MissEli Skrevet 17. oktober 2006 #3 Skrevet 17. oktober 2006 Jeg sleit med det samme, og kjøpte meg dagslyslampe. Det funker fantastisk Masse mer energi og overskudd
mallina Skrevet 17. oktober 2006 #4 Skrevet 17. oktober 2006 Jeg sleit med det samme, og kjøpte meg dagslyslampe. Det funker fantastisk Masse mer energi og overskudd ← Selger de dagslyslampe i vanlige butikker? Og hva koster de? Off sliter med det samme selv!
~white lady~ Skrevet 17. oktober 2006 #5 Skrevet 17. oktober 2006 Selger de dagslyslampe i vanlige butikker? Og hva koster de? Off sliter med det samme selv! ← Det lurer jeg også på...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå