FantasDick Skrevet 1. januar 2008 #21 Skrevet 1. januar 2008 Han er en grei kar han (har møtt han), og nudlene er gode. En gang i blant, og den med kylling er best.
Latee Skrevet 2. januar 2008 #22 Skrevet 2. januar 2008 Glad i nudler, men ikke spesielt glad i Mr. Lee
Gjest Dolce Skrevet 2. januar 2008 #23 Skrevet 2. januar 2008 Glad i nudler, men ikke spesielt glad i Mr. Lee Samme her. Spiser for det meste eggnudler.
Malina Skrevet 2. januar 2008 #24 Skrevet 2. januar 2008 Jeg digger wokstar nudlene. Woksausene er også gode. Standardnudlene er gode en gang i blandt. Har forøvrig aldri sett noe annet enn kylling/kjøttsmak.
Tabris Skrevet 2. januar 2008 #25 Skrevet 2. januar 2008 Sitter og gumler på Mr. Lee med chilismak akkurat nå - namme.
sommerglede Skrevet 2. januar 2008 #26 Skrevet 2. januar 2008 Mr. Lee liker vi ja. Spesielt med Chili, men den finner jeg nesten ingen steder lenger. denne elsker jeg også. vet de har den på lidl.....namnam
Caboodle Skrevet 3. januar 2008 #27 Skrevet 3. januar 2008 Jeg likte det godt da den med Pepper Bacon fantes. Nå er den ikke her mer, tror jeg. Hvor er den?
FrizzleSizzle Skrevet 3. januar 2008 #28 Skrevet 3. januar 2008 Det er helt sykt, men Mr Lee kylling rett i koppen er noe av det beste jeg vet.
Gjest puselabb Skrevet 3. januar 2008 #29 Skrevet 3. januar 2008 Jeg liker egentlig ikke nudler, men jeg liker Mr. Lee med kyllingsmak et par ganger i året.
Gjest Pupsilure Skrevet 3. januar 2008 #30 Skrevet 3. januar 2008 Jeg liker egentlig ikke nudler noe særlig, og spesielt ikke Mr Lee sine. Kjøpte yumyum hos Rema 1000 en dag, og de kunne ikke sammenlignes med Mr. Lee engang!! Utrolig gode. Mye mer smak.
Saeria Skrevet 3. januar 2008 #31 Skrevet 3. januar 2008 Er ok de, men man blir så grådig fort sulten igjen etter nudler ("tomme karbohydrater"). Derfor spiser jeg det nesten aldri.
mia83 Skrevet 3. januar 2008 #32 Skrevet 3. januar 2008 Mr. Lee er veldig godt det! Særlig den med kylling! Ellers er nudlene med kyllingsmak fra Eldorado og Luxus også spiselige
Aurela Skrevet 3. januar 2008 #33 Skrevet 3. januar 2008 Skal jeg spise nuddler spiser jeg ikke Mr. Lee. Pleier å kjøpe Eldorado med kylling eller YumYum. Mr. Lee er jo dyrere også..
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2008 #34 Skrevet 5. januar 2008 Yum Yum nudler anbefales på det sterkeste, de er tynnere og mye mer smak på. Synes Mr.Lee nudler blir vasne og smakløse i forhold..
Bokormen Skrevet 5. januar 2008 #35 Skrevet 5. januar 2008 MrLee virker grei nok, men nudlene har jeg ikke hatt lyst på de siste 4-5 årene. YumYumnudler derimot er noe helt annet namnam, særlig de brune, med biff-smak.
Gjest Hannibal Skrevet 5. januar 2008 #36 Skrevet 5. januar 2008 Mr. Lee smakte godt han, nesten som kyllingkjøtt.
Gjest Borghild Skrevet 7. januar 2008 #37 Skrevet 7. januar 2008 Mr lee er dig! Særlig den med chili. Bacon og peppeer var også kjempegod, men HVOR er den blitt av?
Cottoncandy Skrevet 8. januar 2008 #38 Skrevet 8. januar 2008 Jeg kan spise det, men er ikke overbegeistret. Er ikke så veldig glad i nudler jeg da.
Gjest Tang Lung Skrevet 11. januar 2008 #39 Skrevet 11. januar 2008 Hvis du mener Mr. (Bruce) Lee....hell yeah LOL !! (hint : mitt nick) Hvis du mener nudlene....greit nok men det er vomfyll a la grøt , mao ikke ordentlig mat :/
Gjest Pax Skrevet 11. januar 2008 #40 Skrevet 11. januar 2008 Liker du mr Lee? Tja.... Det finnes mange Mr. Lee, da. Hvem sikter du til? Om han er kjekk, så liker jeg han, såklart.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå