Gå til innhold

Liker du Mr Lee?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Han er en grei kar han (har møtt han), og nudlene er gode. En gang i blant, og den med kylling er best.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glad i nudler, men ikke spesielt glad i Mr. Lee

Skrevet
Glad i nudler, men ikke spesielt glad i Mr. Lee

Samme her. Spiser for det meste eggnudler.

Skrevet

Jeg digger wokstar nudlene.

Woksausene er også gode.

Standardnudlene er gode en gang i blandt.

Har forøvrig aldri sett noe annet enn kylling/kjøttsmak.

Skrevet

Sitter og gumler på Mr. Lee med chilismak akkurat nå - namme. :sikle:

Skrevet
Mr. Lee liker vi ja. Spesielt med Chili, men den finner jeg nesten ingen steder lenger. :tristbla:

denne elsker jeg også. vet de har den på lidl.....namnam

Skrevet

Jeg likte det godt da den med Pepper Bacon fantes. Nå er den ikke her mer, tror jeg. Hvor er den?

Skrevet

Det er helt sykt, men Mr Lee kylling rett i koppen er noe av det beste jeg vet.

Gjest puselabb
Skrevet

Jeg liker egentlig ikke nudler, men jeg liker Mr. Lee med kyllingsmak et par ganger i året.

Gjest Pupsilure
Skrevet

Jeg liker egentlig ikke nudler noe særlig, og spesielt ikke Mr Lee sine. Kjøpte yumyum hos Rema 1000 en dag, og de kunne ikke sammenlignes med Mr. Lee engang!! Utrolig gode. Mye mer smak.

Skrevet

Er ok de, men man blir så grådig fort sulten igjen etter nudler ("tomme karbohydrater"). Derfor spiser jeg det nesten aldri.

Skrevet

Mr. Lee er veldig godt det! Særlig den med kylling! Ellers er nudlene med kyllingsmak fra Eldorado og Luxus også spiselige :)

Skrevet

Skal jeg spise nuddler spiser jeg ikke Mr. Lee. Pleier å kjøpe Eldorado med kylling eller YumYum. Mr. Lee er jo dyrere også..

Skrevet

Yum Yum nudler anbefales på det sterkeste, de er tynnere og mye mer smak på. Synes Mr.Lee nudler blir vasne og smakløse i forhold..

Skrevet

MrLee virker grei nok, men nudlene har jeg ikke hatt lyst på de siste 4-5 årene. YumYumnudler derimot er noe helt annet :) namnam, særlig de brune, med biff-smak.

Gjest Hannibal
Skrevet

Mr. Lee smakte godt han, nesten som kyllingkjøtt.

Gjest Borghild
Skrevet

Mr lee er dig! Særlig den med chili. Bacon og peppeer var også kjempegod, men HVOR er den blitt av?

Skrevet

Jeg kan spise det, men er ikke overbegeistret. Er ikke så veldig glad i nudler jeg da.

Gjest Tang Lung
Skrevet

Hvis du mener Mr. (Bruce) Lee....hell yeah LOL !! (hint : mitt nick)

Hvis du mener nudlene....greit nok men det er vomfyll a la grøt , mao ikke ordentlig mat :/

Skrevet
Liker du mr Lee?

Tja.... Det finnes mange Mr. Lee, da. Hvem sikter du til? Om han er kjekk, så liker jeg han, såklart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...