Gå til innhold

Liker du Mr Lee?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_petra prøvedokke_*
Skrevet

Mr lee er en konge!

Skrevet

Ja, synes det er godt jeg. Den med kyllingsmak...

Skrevet

Mr. Lee liker vi ja. Spesielt med Chili, men den finner jeg nesten ingen steder lenger. :tristbla:

Skrevet

Nam! minimais, bønnespirer og bambusskudd stekt på panna i krydret tomatsaus med chilinudler er super frokost. :sikle:

Skrevet

Mr. Lee liker jeg. Nudlene hans derimot er jeg ikke så glad i. ;)

Skrevet
Mr. Lee liker vi ja. Spesielt med Chili, men den finner jeg nesten ingen steder lenger. :tristbla:

ica maxi har...

Skrevet

Mr Lee er kjekk mat når man har dårlig tid. Den med kyllingsmak synes jeg er best.

Skrevet

Nei, liker ikke. Spsit nok for et helt liv da jeg var enda dårligere med økonomi enn hva jeg er nå. Aldri igjen! Tåler ikke lukten av det en gang. Blir faktisk kvalm bare av å tenke på det. Stakkars mannen min som liker det, får ikke lage det en gang, for jeg utstår ikke lukten! :sjenert::ler: Heldigvis er jeg flink på kjøkkenet, så han lider ingen nød! :blunke:

Skrevet
Det er helt grei hurtigmat, men ingenting slår den lokale nudelsjappa hjemme i Yokohama :grine:

Altså; jeg synes det er godt. Men det ligner ikke på "nudler", slik nudler skal være. Det blir litt som fersk tunfisk og tunfisk på boks, begge er bra til sitt bruk, men det er overhodet ikke samme type mat.

Enig!

(Jeg har vært i Yokohama! Wohooo!)

Skrevet

Jeg synes ikke noe særlig om de boksene man fyller på vann og lar stå i 5 min. Men før da jeg bare kjøpte vanlige nudler synes jeg de var kjempegode :)

Gjest snikkelora
Skrevet

Liker first pris nudlene bedre enn mr lee...

Gjest LilSweetie
Skrevet

De er helt greie, men de man kjøper i innvandrerbutikker er mye mye bedre! I tillegg til at de er mye billigere.

Skrevet

Mr.lee nudlene er tamme.

Har ikke smakt annet tror jeg.

JO, chop souy sausen til wok er kjempe god :)

Skrevet

Woksausen sesam sesam er veldig god :)

Skrevet

MR Lee nudlene med pepper og bacon er vanvittig digg og skikkelig spicey!!, men har ikke sett dem i butikken på lenge :sur:

Lurer på om de har sluttet å produsere dem?

Skrevet

Mr. Lee med kyllingsmak er godt! Men bare en sjelden gang, og bare som "egen" rett. Til wok synes jeg det er mye bedre med eggnudler.

• 1 år senere...
Skrevet
Liker du mr Lee?

Mr. Lee personlig mener du? Har ikke møtt ham, men han er sikkert hyggelig han. Hvis du tenker på maten, er jeg ikke overbegeistret for den, men det kan være godt en gang i blant. :spise:

Skrevet

Liker Mr Lee, men svært sjelden jeg spiser det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...