Gjest foyer Skrevet 17. oktober 2006 #1 Skrevet 17. oktober 2006 Jeg og kjæresten vil gjerne ta en helg borte i løpet av de par siste ukene før jul. Gjerne litt juleshopping, men aller viktigst er julestemningen og opplevelsene. Vil altså ha et sted det er ordentlig, koselig jul;) Vi tenkte på København, men er det noen som har noen andre forslag? Vi kan ikke være mer enn to netter så det kan ikke være langt unna, og budsjettet setter dessuten begrensninger. På forhånd takk for råd!
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #2 Skrevet 17. oktober 2006 Hva med Røros? Kanskje ikke så altfor mye shopping, men ihvertfall julesteming og romantikk.
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #3 Skrevet 17. oktober 2006 Gøteborg! Jul i Liseberg er kjempekoselig.
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #4 Skrevet 17. oktober 2006 Stockholm!! billig å fly med norwegian. Superkoselig julemarked i gamla staden. Beste byen i Europa etter min mening!
lillesky Skrevet 18. oktober 2006 #5 Skrevet 18. oktober 2006 Gøteborg! Jul i Liseberg er kjempekoselig. ← Enig!
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #6 Skrevet 18. oktober 2006 Stockholm!! billig å fly med norwegian. Superkoselig julemarked i gamla staden. Beste byen i Europa etter min mening! ← Enig med den som foreslo Stockholm. Falt fullstendig for den byen. København er også fin, men Stockholm er den vakreste byen i Norden....Mener nå jeg!
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2006 #7 Skrevet 20. oktober 2006 jeg liker heller litt små steder jeg da... og da ville jeg foreslå gamlebyen i fredrikstad. superkoslig!
emondak Skrevet 20. oktober 2006 #8 Skrevet 20. oktober 2006 Edinburgh er en by som kan anbefales på det varmeste, den har alt, pluss at man kan kose seg stokk ihjel med å høre på den skotske dialekten og gå bananas i shoppingstrøkene om man vil. Kultur mulighetene er tilnærmet ubegrensede.. Jeg skal tilbake til skottland en vakker dag, men dog litt lengre enn en helg.. kekker
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå