Gå til innhold

Weekendtur rett før jul

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten vil gjerne ta en helg borte i løpet av de par siste ukene før jul. Gjerne litt juleshopping, men aller viktigst er julestemningen og opplevelsene. Vil altså ha et sted det er ordentlig, koselig jul;) Vi tenkte på København, men er det noen som har noen andre forslag? Vi kan ikke være mer enn to netter så det kan ikke være langt unna, og budsjettet setter dessuten begrensninger.

På forhånd takk for råd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med Røros? Kanskje ikke så altfor mye shopping, men ihvertfall julesteming og romantikk. ;)

Skrevet

Stockholm!! billig å fly med norwegian. Superkoselig julemarked i gamla staden. Beste byen i Europa etter min mening!

Skrevet
Gøteborg!

Jul i Liseberg er kjempekoselig.  :)

Enig! :Nikke:
Skrevet
Stockholm!! billig å fly med norwegian. Superkoselig julemarked i gamla staden. Beste byen i Europa etter min mening!

Enig med den som foreslo Stockholm. Falt fullstendig for den byen. København er også fin, men Stockholm er den vakreste byen i Norden....Mener nå jeg! ;)

Skrevet

jeg liker heller litt små steder jeg da... og da ville jeg foreslå gamlebyen i fredrikstad. superkoslig!

Skrevet

Edinburgh er en by som kan anbefales på det varmeste, den har alt, pluss at man kan kose seg stokk ihjel med å høre på den skotske dialekten og gå bananas i shoppingstrøkene om man vil.

Kultur mulighetene er tilnærmet ubegrensede..

Jeg skal tilbake til skottland en vakker dag, men dog litt lengre enn en helg..

kekker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...